Hittade lite bilder på nätet..

Bilderna är ärligt stulna från Mira på Metalshots och kommer från
årets Hole In The Sky Festival i Norge!!!!

Håll till godo med dessa medans jag jobbar stenhårt ehh..
i alla fall jobbar på att få mina bloggar färdiga från årets Hole in the Sky.

Jag, Dan Lilker (Autopsy, Nuclear Assault mm.) Bård Faust (Blood-
Tsunami, Mongo Ninja, Aborym mm.) Louise Blown (Terrorizer)
Här på kvällskvisten festades det hårt kan jag meddela :P

Paul från Irland är singel, anyone? och min snygga Alex

REPUGNANT!

Tormod (Bästa) Nästa år åker vi bååååt! och jag

ANGELWITCH!

Isländarna från Solstafir vann efterfesternas efterfest! och Monica

VENOM!

Tanja och Tore (The Batallion, Bombers)

WATAIN!

WATAIN!!!

Jag och Impaler

AUTOPSY!


Bård och Pete = MONGO NINJA!

Kika in på: http://www.metalshots.com/ för mer bilder!

Nu har ni  i alla fall fått en liten aning om vad som komma skall, mycket
bilder/videos på band/folk, pingviner, kyrkor etc. är vad som väntas
från mina fem dagar i Bergen!

NP: Mongo Ninja -
http://www.myspace.com/mongoninja


~Demonia~
Trackback
RSS 2.0