Fest och grillning!

Innan resan till Bergen och Hole in The Sky så sög det i öl tarmen
såklart så jag tog med mig ett par flaskor och burkar och begav
mig över till min vän LG Petrov.


Några cigg och öl ute är inte helt fel, nice väder och skönt att bara
sitta ute och surra...

En blandning av Number of The Beast, Carlsberg och många cigg...

Hittade denna gammla flyer i LG´s kök, klassisk!

Senare mot kvällskvisten drog vi hem till mig och Alex där Trident
med damer hade grillfest och invigning av vår nya uteplats...

Ewo och Nathalie

Det blir snabbt mörkt nu, eld och ljus gör bot på det och stämningen
blir fina fisken direkt!

LG tog med sin dator så jag och han gick efter det bästa citatet:
"Facebook måste underhållas" hahaha..

Alex och Ewo i sprit dimman :P
Vi grillade, drack sprit/öl sen blev man mycket seg så det blev en
film mycket sent på nattkvisten: Rise of the Footsoldier!!
Mr LG´s tips, en mycket sevärd film så den kan jag verkligen rekomendera.

NP: Dimmu Borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia



~Demonia~
Trackback
RSS 2.0