Nya prylar är införskaffade!

Såklart kan jag inte låta bli att shoppa, även fast jag vet att jag
verkigen inte ska shoppa nu eftersom pengarna tryter...
Här kommer i alla fall lite av det jag köpt på senaste!

Ett par svarta nitade pumps från Din Sko, kostade 399:- tror jag?

En ny extern hårdisk är äntligen införskaffad, min dator är så seg
eftersom den är proppad till max, jag tar ju galet mycket bilder och
filmar mycket så nu ska jag föra över allt i säkert förvar.
Minnet (1 TB) köptes på Pixmania för 699:-

Har även fyllt på med lite "tjej grejer" mina favoriter som jag inte kan
klara mig utan är Hanky Panky trosorna (Bästa) och min mascara
Max Factor, rekomenderas verkligen!

Nya tights från Lindex och en superskön stickad tröja från Gina Tricot.

Mitt BÄSTA köp!!! Nya kängor som är helt galet sköna, Scorett
var inköpsstället tror jag, perfekta kängor nu till hösten!

NP: Burzum - Det Som Engang Var



~Demonia~
Trackback
RSS 2.0