Hole In The Sky - The Last Supper!

Hole in the Sky lägger ner!!!!!
I hela 12 år i rad har festivalen i Bergen pågått, det har nu
kommit till den absolut sista Hole in the Sky 2011!


2011 års festival kommer tyvärr bli den sista, ett mycket tragiskt beslut!
Minnena från alla grymma band som spelat på festivalen, de goda vännerna
jag mött och alla nya bekantskaper jag skaffat mig under alla år på festivalen
kommer alltid finnas med mig, en festival man längtat tillbaka till så fort
baksmällan lagt sig...
Jag glömmer ALDRIG hur otroligt jävla roligt vi haft det under åren
världens bästa festival: Hole in the Sky!


Vi blickar nu framåt mot årets festival, den sista av dom alla!!!!

"Norway has been on the forefront of extreme metal since 1991, that’s 20
years and counting, so we’ve decided to invite four of the most crucial
acts in terms of developing the scene. To close the final Hole in the Sky
chapter: THE LAST SUPPER, we give you Immortal, Satyricon, Mayhem and
Enslaved (The Big 4 of extreme metal?)."



IMMORTAL, MAYHEM, ENSLAVED OCH SATYRICON läggs nu till på listan.
Band som festialen redan gått ut med är: Marduk, Ghost, Devil, Saint Vitus,
Goodflesh, Negative Plan och Virus!!!!


Lineupen ser riktigt klockren ut redan nu och självkart åker jag
till Bergen även i år för att fira av den bästa festivalen i världen!


Ett stort tack till:
Torgrim Øyre, Ivar Bjørnson och resten av
festivalledningen vi ses i Bergen 24-27 Augusti!!!


För mer info: http://holeinthesky.no/2011/articles/supper/309

Biljetterna har reda släppts, så se till att skaffa din i tid:
http://www.billettservice.no/

NP: Blasphemy - Fallen Angel of Doom



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Annely

jag har jättelust att sticka dit jag med, kanske dessutom gör det! :)

2011-04-08 @ 15:57:07
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Numenius

Detta borde man ju inte missa, med den där line-upen och då det tydligen är sista året! Hur kommer det sig att dom lägger ner egentligen? Fan vad tråkigt..

2011-04-09 @ 14:01:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0