Shopping...

Så här färgglatt ser det alltid ut när jag är på shoppinghumör :P

Svart svart svart! Klänningar och toppar!
Det ser likadant ut i garderoben... Mycket enkelt!

Lite tjejgrejjer behövdes såklart fyllas på med :-)
Favorit mascaran, MUS ögonskugga, ska testa lite proffs produkter,
Nagellacket "Matte Magic" som gör alla nagellack matta (skit snyggt!)
och ett grått nagellack...

Sen fick jag en riktigt grym idé så jag gick förbi på Blue Fox och
köpte en heldel lösa nitar...

Jag införskaffade små pyramidnitar, det finns massa olika modeller
och storlekar: http://www.bluefox.nu/losa-nitar-c-203-1.aspx
för er som också vill göra om något, nitar kan man ju aldrig få för mycket av!

Nu ska jag sätta mig och pyssla, det kommer nog ta ett tag men
när jag är klar ska ni få se vad jag håller på med :-)

NP: Black Sabbath - Heaven and Hell



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Stitch

Andra länken är trasig/fellänkad :) I övrigt bra inlägg som vanligt!

2011-04-21 @ 11:49:21
Postat av: Annely

Hahaha, jag känner igen mig i den färgglada biten ;)

2011-04-21 @ 11:52:03
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: F

Du shoppar alltid massor innan du ska resa :D

2011-04-21 @ 14:18:25
Postat av: Jo

Svart er så klart best. Ha en riktig fin tur til Roma. Gleder meg til å se bilder:-)

2011-04-21 @ 20:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0