Whorth "Mörk" - Malign



* Vilka tre skivor släppta 2010 föll dig mest i smaken?

F

* Vilken var din första metalkonsert och hur gammal var du?

U

* Vilket är ditt sämsta samt bästa minne från 2010?

C

* Vad skulle du göra om du var osynlig för en dag?

K

* Vilket är ditt bästa köp 2010?

O

*Vad käkar du när du är bakis?

F

* Vad är/var din största dröm?

F

* Bästa konsert du sett under 2010?

!
* Vad har du för hobby förutom musiken?

!

* Favoritresemål och varför?

!

* I bloggen har jag nästan varje söndag på senare tid postat något som jag kallar
"Söndags Hurven" nu är det din tur att länka till en musikvideo du får hurven/gåshud av.

!

* Vad är planen för dig och ditt/dina band för 2011?

!

Länkar till ditt/dina band tack!
!


(Så här såg det ut förra året:
http://demonia.webblogg.se/2009/december/whorth-malign.html
Jag tror inte att han är så road av vara med hahaha :P)

Kommentarer
Postat av: Mar

Det ar inte roligt, sa jag vill inte skratta!

Det ar sorgligt, men inte fan vill jag grata!

2011-02-25 @ 16:05:08
Postat av: Joppe

Jäklarns, jag som så gärna velat veta vad en bakis Mörk äter nuförtiden... försök igen nästa år!!!

2011-02-25 @ 21:45:06
Postat av: onkel svecia



"Jag tror inte att han är så road av vara med"



nej men det är väl valfritt?

Ganska töntigt på det hela men rolig bild.

2011-02-26 @ 15:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0