En liten kort uppdatering...

Jag får väl borja med att be om ursäkt för den dåliga uppdateringen,
internet finns tyvärr inte överallt har och ibland kostar det sjukt mycket.
Vi har gjort så otroligt mycket roliga saker och hunnit med galet mycket
jag får beratta mer när jag kommer hem helt enkelt...

Just nu bor vi på ett jätte fint hotell i Nusa Dua i södra Bali, det finns
bara två datorer och folk står och sniffar en bakom ryggen så man blir
lite lätt stressad hehe..

Två Iron Maiden gig här vi hunnit med, ett i huvudstaden Jakarta och
ett här på Bali och jag finner knappt ord att beskriva hur jävla bra det
var, Jakarta giget snäppet battre men båda var en otrolig upplevelse
som ni säkert förstår :)

Den har bilden är efter Iron Maiden spelningen har pa Bali, Ludde
Yo, Alex och Jag, helt exalterade och peppade efter giget!

Jag måste tyvärr avsluta här för denna gång, jag får helt enkelt berätta
mer när jag är tillbaka i kalla Sverige igen Brrrr.. Jag längtar inte!
På lördag kvall tar vi flyget härifrån men fram tills dess ska jag njuta av
varje sekund!

Ok, hoppas att allt är väl i kylan där hemma och... Just faan ni glömmer väl
inte att köpa biljetter till Norrlands bästa och största innomhus festival
HOUSE OF METAL? Har ni inte köpt biljett ännu sa klicka in er HÄR!!!!!

Vi hinner bara vara hemma några dagar innan det är dax att börja
headbanga uppe i Norrland igen! Vi ses i Umeå :)

Demonia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0