Öl och gott sällskap :-)

Det var länge sedan jag var ute, ja ute på krogen eller liknande.
Jag har i princip varit nykter sedan nyår, detta fick det bli ändring
så jag mötte upp Viktor och LG från Entombed och drog till Kellys
för några billiga bira...

I gott sällskap med: Stabel, Viktor, Ronny, Hanna, Micke (Var det va?)
och LG

Några kalla tuborg och surr med vänner är inte helt fel, var ju
även tvungen att fota min nya snygga Iphone, nu förstår jag varför
alla surrat om iphone och försökt tvinga mig att köpa en hehe..
Nu lämnar den inte min sida :P Riktigt grym telefon!

Det blev inte så många öl inna vi blev riktigt hungriga haha..
Vi träffade upp Alex och sen blev det lite hämtpizza hemma hos LG
En lugn och klockren kväll!

NP: Onslaught - Sounds of Violence



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Annely

Låter som en grymt trevlig kväll! :)

2011-02-02 @ 12:21:38
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0