Min favoritparfym!

Jag har skaffat mig en ny favoritparfym, Christian Audigier heter
den och den luktar helt otroligt gott, det är omöjligt att beskriva nämligen.
Den passar mig helt perfekt, jag kan knappt vara utan den!

Jag köpte ett helt paket när jag var i New York men en stor parfym,
hudkräm, duschkräm och en liten parfymflaska perfekt att ha i handväskan...

Jag såg att parfymen finns att köpas HÄR, ett riktigt bra tips på present
eller liknande till någon lycklig tjej/kompis.

NP: Keep of Kalessin - Reclaim



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Denice

Jaaaaaa, den luktar ju så sjuuuukt gott!! ;-)

Bra tips till övriga folket!



Kramar!!

2011-01-07 @ 16:34:09
Postat av: Noni

Så nice med snygga flaskor i badrummet, gissar att det känns riktigt lyxig att ta sig en dusch :)

2011-01-07 @ 20:41:31
Postat av: Parne

Håller med. Jag köper den där hela jävla tiden. Dricker den. Borstar tänderna med den. Dansar med den. Hyllar den.



2011-01-07 @ 22:38:43
URL: http://idiotensparad.blogg.se/
Postat av: Tena

Jag använder mina varje dag!

2011-01-07 @ 22:45:29
Postat av: bögen

hej jag tycjker din blog är jävligt gay.du snackar om posers o skit men seriöst va fan...indonbesienbresor o parfym middagstips osv fan..blogga om vart man får det bästa kokset,vilka dina favoritnitar är och hur många orcher du känner tack hej

2011-01-17 @ 15:23:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0