Slayer Magazine XX - Blood Fire Death!

Slayer Magazine XX - Blood Fire Death är ju en självklarhet att ha i sin ägo,
jag köpte min för ett bra tag sedan och kom på att jag ännu inte visat den för er.
Så här ser delar av mästerverket ut...



Det var själva boken/tidningen vars innehåll på hela 100 sidor är mycket
intressant och innehållsrik! Arne Babb for president :P
Intervjuer med bla: WATAIN, MORBID, WHIPLASH (Tony Scaglione)
BATHORY (several interviews and reviews in a somewhat big tribute feature)
SADUS, INVIDIOUS OBSCURITY, NOCTURNAL GRAVES,
SADISTIK EXEKUTION, SUNNO)), GROTESQUE, MASTER’S HAMMER
DESTROYER 666, PAGAN ALTAR, JARBOE, FUNERAL MIST, NIFELHEIM..


Med Slayer Magazine XX följer även denna Morbid mini LP:


Framsida

Baksida..
MORBID mini LP "Ancient Morbidity"
Som är framtagen endast till tidningen!

Dessa riktigt grymma A2 posters ingår också, mycket stiliga!

Köp ert eget exemplar om ni inte redan gjort det, detta är ett måste
i varje hem nämligen och stöd Jon "Metalion" Kristiansen alltid!!!


För mer info kolla Slayer Magazine sidan på Facebook: HÄR!

NP: Deströyer 666 - Phoenix Rising



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: ch

den har jag också i min ägo helt suverän precis som getaway festivalen.

2011-07-15 @ 18:54:17
Postat av: Johanna

Ja gör det, får se när den kommer då :) Hoppas bara den undviker att komma när Evina fyller år :P Men den hade ju sjunkit ner med huvudet en bra bit sen sist :)

2011-07-16 @ 10:32:30
Postat av: Marcus.

Du har inte den nya, BOKEN?

Slayer XX framstår verkligen som en "tidning" i jämförelse med Boken... helvetet, vad fet den är!



2011-07-16 @ 14:53:33
Postat av: ch

100 sidor ser att de inte är boken som jag har som är fotad. utan jag har den stora boken. är väl en 700 sidor och riktigt mäktig. Rekomenderas om du inte har den med.

2011-07-17 @ 01:03:03
Postat av: Demonia

Marcus: SJÄLVKLART har jag boken också!!! Sjukt jävla FET!!! Har bara inte hunnit med i bloggandet, men bilder på den kommer nog upp inom sin tid också.



Ch: Detta är inte boken, detta är Slayer Magazine ;)

2011-07-17 @ 01:53:30
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: Nite

Vart kan man köpa då? :)

2011-12-16 @ 10:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0