Nya prylar...

Igår var min vän Denice och hennes härliga son Vincent på besök här hos mig.
Lite lunch/fika blev det på uteplatsen i solen, mycket gemytligt!

Snällaste Denice hade med sig en försenad födelsedags present till mig :-)
En riktigt grym necessär i skinn med leopardfoder från Make Up Store
och en ny variant av min favorit deo från Lancome!!!
Tack återigen Denice, jag älskar mina fina presenter!

Jag har tydligen varit snäll också (Eller det är jag ju jämt), världens bästa
sambo kom nämligen hem med denna skiva till mig :-) Grymt peppad
Iron Maiden i Götet nu när det bara är 16 dagar kvar!!!!

Lite shopping har jag även hunnit med, grymt med nya prylar!

Ett armband från Kappahl av alla ställen, brukar mest köpa "Äkta"
men detta tyckte jag var riktigt snyggt!

Nya dofter på rökelser och en rökelsehållare från Indiska.

En gäng sommar kläder från HM: Nätlinne, oversized-topp,
ett par gröna shorts och en klänning...

1. Nya träning byxor och vattenflaska (Har precis tagit tag i träningen igen)
2. Bälten...
3: Billiga Svarta jeans :-)

Dusch & Hudkräm samt denna snygga pumpflaska från Lagerhouse
som skall fyllas med hudkrämen jag köpte.

En snygg svart top från Lindex...

Shit vad mycket som shoppades haha.. jag får nog hålla mig
borta från allt vad affärer heter ett tag nu :P


NP: Jex Thoth - Witness



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Jens F. Ryland

Hum, den Iron Maiden cd'en ble jeg nysgjerrig på :)

Resten kan du beholde he he



------------Jens

2011-06-14 @ 16:14:19
URL: http://www.artisannorway.com
Postat av: Miss Anthropia

Lite shopping då och då är sunt för själen ;)

Mycket snygga grejer.

2011-06-14 @ 19:08:02
URL: http://missanthropia.blogg.se/
Postat av: HC

Is there something interesting inside the Maiden booklet? :-)

2011-06-16 @ 00:20:40
URL: http://evglom.gallery.ru
Postat av: Denice

Det var så trevligt vännen! Kul att du blev nöjd över presenten, var ju inget speciellt :) Vincent är toknöjd oxå över att besökt Demonias palace. Pratade om Alex HD sen en hel del oxå ;-)



Kram!!

2011-06-17 @ 20:25:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0