Nu drar vi till Metal Town!

Helt oväntatet blev det en spontan resa till Metal Town så här på morgonkvisten!

Jag, Alex och en polare åker ner med bil och festar stenhårt sista dagen!!!
Fredagen var inget speciellt som direkt lockade, däremot ser spelschemat
för lördagen riktig bra ut :P

Förutom att hänga i baren med en ständig öl i högerhanden så är det Deicide,
Watain
och Torture Division som det skall gluttas på genom dimmiga
solglasögon, några låtar Meshuggah, Bullet och en låt med Volbeat (LG sjunger)
hoppas jag att jag får med mig också...

Några av er kanske jag till och träffar på i dimman på Metal Town
ni andra får hoppas på att jag kanske orkar ta några foton och
kanske någon film och dela med mig av här sen?
Vi får se helt enkelt, det ska bli otroligt kul att festivala lite igen!


NP: Deicide - Deicide



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Micke

Hoppas ni går förbi Cradle of Filth och pekar och skrattar lite också!

2011-06-18 @ 09:10:48
Postat av: Andréas

Ses i dimmnan, idag lär jag hänga i Close-up tältet den mesta tiden.

2011-06-18 @ 13:37:08
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: fredrik

Avundsjuk? Jag?



Ja. 8)

2011-06-18 @ 17:00:17
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Martin

När jag hör talas om Metal town tänker jag på Sonic syndicate av någon outgrundlig anledning och får då rysningar genom hela kroppen. Nä, blir inget MT här inte, på tok för göteborgskt för min smak. Ser dock mycket fram emot bilder och reportage.

2011-06-18 @ 17:23:33
Postat av: Anonym

Deicide, Watain and Torture Division sounds perfect :D have fun!

2011-06-19 @ 00:15:41
Postat av: SA3L

SOAD, Graveyard och Ghost på fredagen.. Lockar inte sådant så ja då vet jag inte... Watain var fint, Torture division var ganska glest besökt. Vädret var bajs.

2011-06-19 @ 16:58:03
Postat av: Mayhemic

Vädret var ju riktigt på Göteborgs sida den dagen, hoppas ni hade det trevligt trots denna "petitess". ;)

Såg er vandra förbi och hade tänkt springa fram hälsat, men ni drog snabbt förbi vidare in i regnet.



Hoppas att det dyker upp någon rapportering nu då, och att den inte är lika bitsk som den som från förra årets katastrof-Sonisphere.



Både Deicide och Watain var helgrymma igår.



2011-06-20 @ 09:07:26
Postat av: Bvine

Håller med dig att lördagen var bättre. Men Ghost spelning på fredagen var magisk. Så jävla bra. Lätt bäst på fredagen. Upptäckte Ghost genom att följa din blogg. Tack för det. Watain på lördagen var sjukt bra.

2011-06-20 @ 10:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0