Resan är bokad...

Nu är resan bokad för ännu en festival nämligen: JALOMETALLI!!!!!
Jalometalli är en festival som går av stapeln 12-13 Augusti.
Staden Oulo i norra Finland blir i mitten av Augusti invarderad av
hårdrockare från hela Europa, detta blir första besöket på denna
festival (som vi hört mycket bra om) för mig och Alexander...

Alla band är ännu inte klara för festivalen, det ska till ett
tio-tal minst räknar jag med, hoppas på mycket gammalt :P

Någon fler som åker på Jalometalli?

För mer info: http://www.jalometalli.net/

NP: OZ - Fire in the Brain



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Karolina

Coolt! Jag bor i Oulu, och naturligtvis blir det Jalometalli i år igen. Får nog passa på och säga hej om jag råkar få syn på dig (och om jag törs:D). Det här är nu första gången jag kommenterar, men jag måste säga att din blogg verkligen upskattas även här i Finland!

2011-06-22 @ 16:44:02
Postat av: Demonia

Karolina: ABSOLUT ska du komma fram och säga hej :-) Jag lovar att jag inte bits hehe.. Otroligt kul att höra att min blogg även uppskattas i grannlandet!!! Ses på Jalometalli!!!

2011-06-22 @ 17:24:52
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: Åsa

Jag! :) Har också bara hört bra om festivalen. Kommer bli ett bra avslut på en lång semester :)

Och tack för en bra blogg dessutom!

2011-06-22 @ 22:07:33
Postat av: Andreas

Redan ett par riktigt grymma bokningar, ska ta och kolla upp den.

2011-06-22 @ 23:50:08
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Stefan

Har bara varit dit en gång men festivalen är definitivt att rekommendera. Trevlig stämning, bra band och god finsk öl :) Jag åker definitivt dit i år! A.R.G. och Oz får icke missas!

Postat av: Mark Ruffneck

Hailz from Royal Stockholm...\m/

Vi är också på väg dit...;)

Lördag morgon (13/8) med Finnair, och kvällen innan blir det Skogsröjet i Rejmyre.

Cheriouz

Mark Ruffneck

2011-07-16 @ 18:14:34
URL: http://ozofficial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0