Hemma igen...

Nu är vi hemma igen eller rättare sagt i söndags landade vi på arlanda,
vilket jävla helvete med all snö och kallt som satan!
Att komma från 35 plus grader till att kliva ut på arlanda i en tunn
munkjacka visserligen inte så många minus i söndags men fy faan
jag trodde verkligen att jag skulle frysa ihjäl haha..

Resan har varit helt underbar, verkligen fantastisk!!!

Jag längtar bara tillbaka nu :-)

Denna bild på mig och Alex är från näst sista dagen när vi för andra
dagen i rad åkte till staden Ubud, jävligt grym stad som passade oss
alldeles utmärkt, dit kommer vi garanterat att återvända någon dag.
På bilden bär Alex vårat sista och bästa shopping fynd nämligen
en staty av gudinnan Kali på hela 13,5 kilo!!!!


Mer om den och hela resan kommer jag såklart att skriva om
senare
det kommer nog bli ett gäng delar och ni kan räkna med att
det tar ett tag att få ut dom, jag känner mig inte direkt snabb nu precis.
Jag har inte riktigt fattat varför jag är här hemma och vad man gör här?

Så här ser det ut för tillfället här hemma i palatset, otroligt mycket
att packa upp och fixa...

Bland det första vi gjorde när vi kom hem var att köpa hämtpizza
såklart haha.. Vi har ätit sjukt mycket god mat och provat många nya
varianter och olika nya smaker men inget klår ändå en "Lilla Bas"
pizza efter att ha rest i 27 timmar phuuuu..


Mina handleder värker värre än någonsin och går knappt att
använda så ni blir det lite vila på kvällskvisten!

P
å fredag går flyget till min hemstad Umeå
, det ska bli
otroligt kul att få komma hem igen och träffa alla gamla goda vänner och
självklart familjen också, det var ju jävligt länge sedan jag
var hemma i Norrland nu så det ska bli skönt med lite frisk luft :-)

Nu börjar uppackningen och samtidigt nedpackningen...

NP: Iron Maiden - The Final Frontier



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Annely

Grymt att du har haft det såpass bra, har varit minst sagt avundsjuk på dig och många andra som flugit iväg till varmare ställen. Man fryser ju ihjäl här uppe i norrland!! Ha det bäst!

2011-03-02 @ 21:32:38
URL: http://ereshkigal.webblogg.se/
Postat av: Jenna

Välkommen till total blashyrkh,buuuurrr :)Ja värme hade inte varit helt fel nu..

2011-03-03 @ 08:28:18
Postat av: Demonia

Tack :-) Måste nog boka en resa snart igen haha.. Kall ju Brrr..

2011-03-03 @ 10:20:55
Postat av: Grimgoth

Välkommen hem.

2011-03-03 @ 12:18:41
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Anonym

Välkommna hem till kylan, vore coolt om du lade upp en bild på eran Kali staty /Robban

2011-03-04 @ 11:25:15
Postat av: Andréas

Välkommen hem! Inväntar med stort intresse reportagen från resan och speciellt konserten med Maiden.

2011-03-04 @ 19:19:32
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Miran

Lilla Bas, pizzerian i Farsta?

2011-03-04 @ 20:08:31
Postat av: Mia

Välkomna hem!

2011-03-06 @ 09:29:19
URL: http://miamyrkheimr.blogspot.com/
Postat av: Björn Boman

Ska bli kul att ta del av dina sammanfattningar från resan. Själv var jag i Kuala Lumpur, Bali, Kanawa Island (bäst), Rincah Island (näst bäst), följt av Bali igen.

2011-03-08 @ 08:47:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0