Victor Brandt - Entombed, Totalt Jävla Mörker



* Vilka tre skivor släppta 2010 föll dig mest i smaken?


Grand Magus - Hammer of the North
Shining - Black Jazz
Immolation - Majesty and Decay

* Vilket är ditt sämsta samt bästa minne från 2010?


Om jag bara ska välja ett av varje:

Sämsta: Dio dog.
Bästa: Jag blev fast medlem i Entombed!!!

(Wohooo.. GRATTIS!!! //D)

* Vad skulle du göra om du var osynlig för en dag?


...Jag skulle låta bli att göra några spelningar.

* Vilket är ditt bästa köp 2010?


Det bästa som kom i min ägo förra året var två customgjorda Warwickbasar! Streamer Stage I och II. Jag kan inte understryka hur sjukt bra dom är och hur extremt glad och tacksam jag är.
Även två par Skullcandy-hörlurar. Grymma!

*Vad käkar du när du är bakis?


Jag dricker mest. Vatten, kaffe, gärna smoothies om jag kan få tag på sånna. Tex om vi gjort en festivalspelning och vi på väg hem så kan jag ibland unna mig en om vi är på flygplatsen.

* Vad är/var din största dröm?


Att spela med ett riktigt stort metalband. Att turnéra, spela på festivaler, åka nightliner, flyga till spelningar, skriva musik, spela in och släppa skivor, vara sponsrad... Allt det där:)

* Bästa konsert du sett under 2010?


Mongo Ninja gjorde en väldigt bra spelning (i Kristiansand tror jag det var). Det var en hetsk stämning och det blev också rätt våldsamt. Sångaren Kristoffer lyfte upp en kille(i fötterna!) i publiken och bet han i benet tex. Sen blev det bara ännu värre. Hela spelningen kändes lite som en blandning av en råpunkspelning och en K1 match. Det var mycket testosteron och adrenalin i luften.
Cannibal Corpse på Get Away festivalen var också sjukt bra.

* Vad har du för hobby förutom musiken?


Jag har inget annat intresse. "Blessing and curse".

* Favoritresemål och varför?


New York och Tokyo. Jag har spelat där och blivit superimponerad. Jag skulle vilja åka dit och ha mer tid på mig, hinna med mer än vad jag har gjort hittills.

* I bloggen har jag nästan varje söndag på senare tid postat något som jag kallar
"Söndags Hurven" nu är det din tur att länka till en musikvideo du får hurven/gåshud av.



* Vad är planen för dig och ditt/dina band för 2011?


Med Entombed så ska vi göra en del spelningar och festivaler men största fokus kommer att ligga på färdigställandet av nya skivan.
Och med Totalt Jävla Mörker så håller vi på att skriva nytt där med. Fast vi tar det i eget tempo.

Länkar:

Entombed:
http://www.facebook.com/TheEntombed

Totalt Jävla Mörker:
http://www.totaltjavlamorker.com/

Kommentarer
Postat av: Lars

* Vad är/var din största dröm?



Att spela med ett riktigt stort metalband. Att turnéra, spela på festivaler, åka nightliner, flyga till spelningar, skriva musik, spela in och släppa skivor, vara sponsrad... Allt det där:)

Det är precis vad du gör med Entombed!!

2011-03-07 @ 15:24:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0