Födelsedagsfirande!

I torsdags fyllde jag som sagt år :-)
Här får ni se lite hur min dag och kväll såg ut...

Min dag började helt fantastiskt, Alex väckte mig med frukost,
tårta och present på sängen. Det blir inte bättre än så kan jag lova!

På eftermiddagen drog vi in till Söder för att äta lite god mat och
njuta av det härliga vädret, sushi i bofilsbåge blev det...

Min snygging!

Sen blev det bio: Pirates of the Caribbean: On strange tides i 3D!

Bra film, kanske lite långdragen men ändå underhållande och kul att se i 3D.

Sen var det dax för lite glatt sällskap och kall öl..

Först var vi nere i någon mysig studio på söder sen blev det
härligt häng på puben Noel´s på Skånegatan :-)

Fredrik (CB Murdoc), Jannike (Crucified Barbara) och snygga Ucki

Tomten (CB Murdoc) och Alex
Ucki, jag och Ida (Crucified Barbara)

Klara (Crucified Barbara) och Alex

Jannike och Fredrik...

Jag hade verkligen en otroligt trevlig födelsedag med fantastiskt
sällskap, Stort tack till alla inblandade :-)


NP: Root - Zjevení / The Revelation



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Maria

Vore kul att få veta mer om dig tex vad du jobbar med? hur det kommer sig att du bor i sthlm? Ja allt möjligt. Har följt din blogg länge nu och den är riktigt grym!!

2011-05-28 @ 23:59:14
Postat av: Johannes

Grattis i Efterskott

2011-05-29 @ 13:53:27
Postat av: Claire

Happy belated birthday!

2011-05-29 @ 14:09:38
Postat av: Demonia

Tack :-))

2011-05-29 @ 20:20:32
URL: http://demonia.webblogg.se/
Postat av: m.

shit!



den där jannike var ju inte helt fel.....



grattis ska man väl säga också!

2011-06-01 @ 22:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0