Helgens trevligheter!

Det har ju varit helg igen och dessutom otroligt fint väder, härligt!
Fredagen började givetvis med uteserveringshäng och riktigt bra sällskap
på en utav Medborgarplatsens många ställen, man blir otroligt törstig
när solen är framme ;-)

Tena, Rosten, Forsberg, Hallin, Lindha, Fax och Alex njuter av
kall öl och det härliga vädret!

Jag, Tena och Karin :-)

Hallin, Fax, DC och Alex

Alex och Mr. Churchburner

När skuggan började tränga sig på drog vi vidare till Rådmansgatan
för lite Italiensk mat på Di Nova, grymt god pasta så har ni vägarna
förbi så är det definitivt värt ett besök!

I väntan på maten: Alex, Tena, Linda, Sterner och Björn

Eftersom vi ändå var i närheten så spanade vi in Shadow Records gamla lokal,
Tenas skivbolag och skivbutik som låg i källaren bakom den svarta dörren!
Jävligt överaskande blev vi över vad som numera ligger där, ni kan knappsta gissa!?

Kristnapingstkyrkan Världsmissionsrörelse?? Hahahaha..

Vi gick ner för att kolla läget! Det blev inte direkt långvarigt kan jag säga haha..

Sen var det dax för Sugar Bar för att festa vidare och kolla in kompisen
Attes band: Blackshine som spelade där kvällen till ära!

Jag, Linda och Åsa :-)

Blackshine!


För mer info: http://www.myspace.com/blackshinesweden
Jag, Atte, Ellinor och Jag är sämst på namn?

Pernilla och Atte cursar i merchståndet :P

Festen fortsatte vidare kvällen lång...

En riktigt underhållande dag/kväll/natt i goda ehh... onda vänners lag!

Uppdatering:
Glömde visa våran bakismat hahaha.. Så här trevligt såg det ut här hemma i palatset!

Tack min älskling för den bästa Julklappen!!!!
Resan till Rom var fantastisk, över all förväntan och helt underbar!
Så härligt att vi fortfarande kan drömma oss tillbaka med
alla goda ostar, skinkor och salami

NP: Mercyful Fate / King Diamond - A Dangerous Meeting


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: David

Tenas gamla butik kommer jag ihåg, passande slut med en kristen touch. Hehehehehe!!!

2011-05-04 @ 20:13:56
Postat av: Demonia

JA! Mycket passande hahaha..

2011-05-06 @ 23:49:34
URL: http://demonia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0