UFC 129!

Nu är det äntligen hög tid för den största UFC galan någonsin
UFC 129!!!! Med St-Pierre - Shields som huvudmatch, plus ett annars
riktigt bra "fightcard". Denna gala har jag sett fram emot länge.

Jag och Alex firar dessutom 2 år & 4 månader idag och två av våra katter fyller år.
Så vi ska fira riktigt rejält förstår ni, allt som kan firas firas såklart haha..

I måndags kom vi hem från Rom, en fantastisk resa som jag kommer
att berätta mer om senare. Kvällen såg ut så här:


Vi köpte med oss ostar, skinkor, salami etc. från Italien för över 800 kr!
kollade på filmen Gladiator och längtade tillbaka :-)

Ikväll blir det några liknande tallrikar och FIGHT...
En riktigt grym kväll väntar!


NP: Taake - Kveld



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Grodan

Oh! Det där såg ju sjukt gott ut! :)

2011-05-02 @ 14:36:27
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: karsten

Kul att se att Sveriges sjukpensionärer åker till Italien och handlar mat för bidraget (läs: mina skattepengar).



Varsågod, hoppas det smakade.

2011-05-03 @ 12:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0