Trevligheter i Umeå...

Som jag tidigare skrivit om så fick jag erbjudande av att vara Dj i Umeå,
ett erbjudande jag självklart inte tackade nej till!!!

Dagen innan själva skivvändandet skulle äga rum såg det ut så här...

Vi var ett glatt gäng som samlades på TC för middag på fredags kvällen:
Petra, Lisa, Möken, Alex, Anna-Maria och Marcus.
Som överraskning hade Lisa och Petra fixat lite bubbel kvällen till ära :-)

Vi käkade otroligt gott från TC´s nya höstmeny, förrätt:
Svensk loftorkad skinka från Fors Säteri, med smörstekt svamp från orten,
rostad blomkål och ädelost från Skärvången

Alex och Marcus (Naglfar, Bewitched etc.) i väntan på maten...
Anna-Maria och jag...

Petra och Lisa, två riktigt härliga tjejer... Tack för allt!

Varmrätt: Innanlår av dovhjort, serveras med glaserat Vindelrökt sidfläsk,
tranbärs demiglace, pärllök och rotsaksgratäng

Någon efterätt orkade jag inte med efter denna orgie av fantastisk mat
samt bubbel, vin, öl och shots... Jag kan verkligen rekomendera er att
besöka TC och prova deras underbara höstmeny: http://www.umea.fh.se/tc

Jag och Möken dricker viiine hehe..

Alex provade på efterrätt ala tre olika whiskey sorter med en bit choklad.

Skål! En mycket trevlig middag med grymt sällskap...

På väg mot Skarinskas-Bakfickan ser man vilken festival dessa tre jobbar för,
Norrland största och bästa: House of Metal såklart!
(Håll utkik på torsdag då släpps de första banden till 2012 års festival!)

Nere i bakfickan: Jag, Stoffe (Naglfar) och Alex

Petra, Alex, Lisa och Dave...

En riktigt grym kväll med många goda vänner kom till sitt slut,
dagen efter var som sagt en viktig dag med Dj:ande och allt...
Mer om det vid ett senare tillfälle!

NP: Immortal - Pure Holocaust



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Danne

Och än en gång saknar jag tiden jag bodde i Umeå. Dessutom vill jag minnas att jag bodde typ granne med den där Stoffe en period...

2011-10-18 @ 20:08:47
Postat av: SWEX

Det var fan den bästa efterrätt jag någonsin sett, whiskey och chocklad! Smasko, som en viss person skulle ha uttryckt det.

2011-10-19 @ 00:24:03
Postat av: P.L

Tack för tipset om T.C, nu ska dit i helgen med hela familjen!

2011-10-19 @ 01:02:08
Postat av: Alex

Whiskey och chocklad var oxå bland dom bästa efterrätter jag har provat! Kan jag fan rekomendera till alla..

2011-10-19 @ 15:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0