Ny jacka införskaffad!

För lite mer än en månad sedan fick jag starka vårkänslor och till våren
måste man (jag iaf.) såklart köpa lite nya kläder!

En oväntad shoppingtur resulterade bland annat i två nya skinnnjackor och
en väst, jag försökte ta kort på samtliga dock blev alla bilder urusla.
Denna duger knappt men här ser ni i alla fall hur en av jackorna ser ut!


Detta var helt klart det bästa köpet! Grymt snygg jacka om ni frågar mig :P
Om jag orkar/hinner får ni se de andra prylarna vid ett senare tillfälle...

NP: Saxon - Wheels of Steel


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andreas

Har du några schysta tips på affärer i Stockholm där de har läderjackor? Har spanat in den som ligger på Odenplan & några till. Men det var väl den som hade "vettiga" jackor.

2012-03-21 @ 17:45:28
Postat av: David

Schysst jacka som fasen, det riktiga oldschool stuket på den. De gamla Petroff jackorna var också kanon.

2012-03-21 @ 18:32:46
Postat av: Necrovore

snygg jacka :)

apropå att köpa saker..förhandsbeställt

watain dvdn...upplagan med t-shirt :)

men alla fall..bara det nu blir helg

så ska det firas att man äntligen

fått fast jobb wohoo

hmm undra om man ska öppna Laphroaig cárdeas Ileach Edition till helgen funderar



2012-03-21 @ 18:42:30
Postat av: Sara

Supersnygg!

2012-03-21 @ 19:45:15
URL: http://www.sarafe.se
Postat av: Eve

Vart har du köpt jackan?? Ursnygg!

2012-03-23 @ 13:45:32
Postat av: Elin Svanold

Vore asnice om du kunde fota ditt place, man ser lite snyggt dekorerade väggar här och där och blir så jävla sugen på att se mer!

2012-03-24 @ 14:02:50
URL: http://abruptum.blogg.se/
Postat av: Helene

Perfekt jacka!!

2012-03-24 @ 21:50:38
URL: http://eatinglchf.blogg.se/
Postat av: Denice

Den är ju så sjukt snygg! Å du likaså i den :))

2012-03-25 @ 21:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0