Borlänge och Eskilstuna med Entombed!

För ett tag sedan var jag ute på en lite tur med Entombed-grabbarna
denna helg besökte vi Borlänge och Eskilstuna, så här såg det ut...

(Jag var rätt krasslig denna resa men några bilder har jag lyckats knäppa)

Den snygga merchen :-)
Till alla er som frågat var man kan köpa Entombed-Merch: så är det än så
länge gigen som gäller, det jobbas för fullt med en ny hemsida/shop och så fort den
är klar lovar jag att meddela er. Så se till att shoppa gärnet på spelningarna!

Middag med hela gänget innan giget i Borlänge.

Träffade dessa trevliga bloggläsare i Borlänge, Jonas och Anders.

Borlänge var sådär måste jag säga, kanske kan det bero på att jag var sjuk
eller så kan det helt enkelt vara så att det inte finns så mycket metalfolk i Borlänge?

Eskilstuna merch, mycket stiligt måste jag säga!
Soundcheck...

Middagsdax i Eskilstuna: Nico, Olle, Peter, LG, Victor och Ronnie.

En salig blandning av dryck och den godaste köttbiten jag ätit på länge!


Eskilstuna var riktigt bra, tjockt med folk och mycket bra spelning, det ända jag
kan klaga på var ljuskillen, vad i helvete tänkte han? Ett kolsvart gig är ju kul att se?
Kolla in videon så förstår ni nog vad jag menar!

Att vakna med denna utsikt och härligt väder är aldrig fel, ett riktigt bra helg!

NP: Naglfar - Téras



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Anonym

he he... LJUS-kille var väl inte helt rätt titel på honom. Hur många spelningar gjorde entombed på denna turne? Missat detta totalt.

2012-03-28 @ 23:36:15
Postat av: Åsa

Verkar ha varit en fet tur! Entombed kan man aldrig se för många gånger.

2012-04-08 @ 19:08:47
URL: http://septikemi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0