Snabbpasta ala Demonia

Igår kom jag hem sent från jobbet och hade inte mycket tid på mig att laga middag
så det fick bli något enkelt, denna pasta är fantastisk god och väldigt enkel att laga...
(Håll tillgodo med mina iphone-bilder)
Det du behöver för denna pasta är: champinjoner, gullök, vitlök, skinka,
crème fraîche eller matlagningsgrädde, ädelost och pasta såklart.
Sen kan man självklart tillsätta andra ingredienser beroende på tycke och smak.
 
Så här gick jag tillväga... Stek champinjoner och lök, tillsätt sedan skinkan och
pressa i några klyftor vitlök (jag hade ca 5-6 klyftor), jag använde mig av 2 burkar
crème fraîche och lade samtidigt i två bitar med ädelost som fick smälta ihop.
krydda med det du gillar själv använde jag mig av peppar, köttbuljong,
paprikakrydda och massor med oregano.
Jag gjorde extra mycket så att både jag och Alex fick oss några lunchlådor.
 
Denna pastarätt kan man göra olika varianter på och tillägga precis vad man vill,
supergott blev det och perfekt ifall man inte har så mycket tid över ;-)
 
NP: King Diamond - Abigail
 
Demonia

Kommentarer
Postat av: Jonas

Ser smaskigt ut! kul du ger en tips efter hård arbetsdag o tjejen o jag har svårt o bestämma vad man ska käka!

2012-11-28 @ 20:55:14
Postat av: OZZY

Blir att pröva!

2012-11-29 @ 09:59:04
Postat av: n

Vill du skaffa barn i framtiden? :)

2012-11-30 @ 13:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0