Världens snyggaste Judas Priest-filt!

Ja, rubriken talar sitt tydliga språk, jag har införskaffat världens snygaste filt.
Nedan kan ni beskåda skönheten.
Det kan helt enkelt inte bli bättre än en Judas Priest-filt!
 
Jag köpte den via e-bay och den var inte helt billig, men klart värt varenda krona.
Det bli många inköp nu i och med våra flytt men det är ju bara trevligt för någon
som mig som älskar att shoppa.
I slutet av April får vi tillgång till vår nya lägenhet och då börjar renoveringen,
Att vi längtar enormt är inget att hymla med, det ska bli otroligt skönt att
äntligen få flytta!
 
Demonia
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sjukt snygg! Får jag köpa den? ;)

2013-04-06 @ 19:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0