Vinnaren utav min första tävling!

För att fira att jag bloggat i två år så annordnade jag en tävling
som de flesta av er säkert kommer ihåg...

Det mest populära priset var en Necrophobic tröja som många ville vara
med att tävla om, vinnaren blev Paul Iancu från Rumänien som med
Google translator lyckades otroligt nog pricka in alla rätt, att han är ett
stor Necrophobic-fan gjorde saken inte sämre, jag bad honom skicka
en bild på sig själv med tröjan på sig och igår fick jag ett mail...

Hello again,

The T-shirt arrived and it fits me very well, so thank you very much for it.

As I promised, here's the picture of the prowd winner of your contest.


My wife posted a blog on her site, you may see the story (in English, this time) here: http://aurora-black.blogspot.com/2010/12/satan-klaus-came-from-sweden.html

Have a great year, full of metal events! I can't wait to read more stories about my favorite musical genre - and about my favorite country, Sweden. And maybe we'll meet in person at some concerts; hopefully, some Romanian promoters will have the guts to bring the Frost Giants to Bucharest - I miss Necrophobic already.

Take care and best wishes to you and Alex,

Paul


Kolla in länken till hans frus blog, otroligt roligt att dom blev så nöjda!

Jävligt kul att se att mina recept kommer till användning också hehe..
HÄR lagar dom sin egen variant på min lövbiff :-)

Man kanske skulle fixa någon fler tävling i framtiden, eller vad tycker ni?


NP: Aura Noir - Hades Rise



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Djävulene

Jag tycker han borde ha vunnit en ny frilla. Hurra!

2011-01-10 @ 13:22:27
URL: http://regnavrede.blogspot.com/
Postat av: Grimgoth

fler tävlingar vore absolut kul.

2011-01-10 @ 14:56:12
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Jenna

hehe,han är verkligen true!

2011-01-10 @ 16:07:27
Postat av: D

Jafan tävlingar vore kul. du kan säkert skrapa ihop lite t-shirts från banden du känner och ha tävling nån gång per år.



en fuck you-hood vore inte fel!

2011-01-10 @ 18:05:00
Postat av: Andréas

Aha så det var den snubben som snodde min vinst ;) Fler tävlingar vore inte fel.

2011-01-10 @ 19:46:03
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Paul

Don't worry, Andreas, you will have your chance. I'm sure Demonia will organize a new contest soon. I hope the next prize is a T-shirt with Tiamat (the older, the better) or even Treblinka.

2011-01-11 @ 15:08:03
Postat av: Allamagoosalum

Han ser tuff ut... det är tishan som gör det. Rumänien? Där finns det ju vampyrer.

2011-01-11 @ 15:57:54
URL: http://allamagoosalum.blogg.se/
Postat av: Nidhögg

Fler tävlingar är ett absolut måste tycker jag.

2011-01-11 @ 17:01:56
Postat av: Micke

Men lätt att det borde bli fler tävlingar! mitt första inlägg i din blogg pch vill bara säga att den är galet bra. har följt den i några månader men nu sitter jag och kikar in tips å tricks fan varje dag. finns verkligen inget å klaga på. eller ja. vafan man kan alltid säga att man vill ha mer eld! haha. /micke.m

2011-01-15 @ 16:52:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0