TÄVLING, TÄVLING!!!!

Tjohoooo.. Det är dax för första tävlingen på bloggen!

Jag hoppas att det är många som vill vara med och tävla, det är
inte supersvårt eller jobbigt, är det många som visar intresse så
kör jag garanterat flera tävlingar i framtiden :-)


Jag tänkte att ni som följt bloggen längst skulle få lite fördel såklart,
ni har mer koll på vad som hänt än de som börjat läsa nyligen hehe..
Tävlingen går ut på att helt enkelt ha koll på det jag skrivit om :-)
Svara på frågorna, länka till ditt favorit inlägg och skriv kort
varför du gillar just det inlägget bäst.
Den som svarar rätt på flest frågor har bästa motiveringen till valda
inlägg vinner, ENKELT!!

Det var svårt att välja favoritinlägg, men HÄR är ett av mina!

Här kommer frågorna:


I 2009 var jag i Norge för att fira en amerikan vid namn Weston, vad heter hans farsa?
Vilket Stockholmslag håller jag på i fotboll?
Sedan vilket år har jag känt tvillingarna i Nifelheim?
Vilken är min favorit-designer när det gäller smycken?
Vad innehåller en Mad Dog?
Till vilket land hakade jag med Entombed och festivalade lite?
Vem vann i arbrytnigen mellan Maniac från Mayhem och Alex?
Vad heter Sterners nya skor som han hade med sig till Hell´s Pleasure festivalen?
Vilka var "surprice act" på Hole in the Sky 2009?
På min och Alex´s inflyttningsfest röjer Veronica och Denice, till vilken grupp?
Vilka två personer var med i blogg inlägget "Satan så lika"?
Vilket är Örjan i Taakes favoritband?
Varför ska man inte krama Mortuus i Marduk på scenen?
Varför åkte jag till Budapest i Januari 2010?
Vad gjorde jag och Alex på Julafton i Thailand 2009?
Vilket var LG´s bästa köp 2009?

Maila: Svaren, blogglänk och motiveringen till: [email protected]
(Maila också vilket pris ni är mest intresserad av)

Detta är vad ni tävlar om:
1.2.3.
4.5.6.

1. Necrophobic T-shirt, stl: L
2. Behemoth LS, stl: S (Från Europa-turnén 2009)
3. Två-radigt Pyramidbälte i Medium
4. Två Destroyer 666 stl: L (Girlie) och Bestial Warlust stl: M (Girlie)
5. Två-radigt Pyramidbälte i Large
6. Ett coolt armband

(Glöm nu inte att maila vilket pris ni är intresserade av, ange gärna två alternativ
och kom ihåg att man även kan ge bort det man vinner i present etc :-)

Tävlingen avslutas
den 28/11 2010, vinnaren annonseras veckan efter!

LYCKA TILL MED TÄVLANDET!!!!!!


NP: Malign - Divine Facing



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Joppe

Klart jag vill tävla... men det är svåra frågor... hur ska man veta vad du och Alex gjorde julafton 2010, det har ju inte varit än!!! Rysligt bra den där Malign-plattan, min dotter headbangade för första gången till den plattan! Kram!

2010-11-17 @ 23:01:21
Postat av: Annely

Riktigt kul idé! Försöker mig på detta!

2010-11-18 @ 00:39:02
URL: http://ereshkigal.bloggplatsen.se
Postat av: noni

vad heter Sterners nya skor? asg!!!! cant wait to hear that one :-)



kan man få pris om man tippar på rätt vinnare? i så fall tippar jag på Denise

2010-11-18 @ 07:10:34
Postat av: Demonia

Sant där Joppe haha.. Det är ändrat nu :P Så tävla på bara hehe..

Ja! Malign plattan är sjukt bäst!



Anneley: Tack för din medverkan, du var först!!!



Noni: Bara att söka i bloggen och vara med i tävlingen hehe.. Hoppas Denice vinner :-)

2010-11-18 @ 11:49:32
Postat av: fredrik

Svaret på alla frågor är Norge. Och Keeper of the seven keys. Tack för priset! 8)

2010-11-18 @ 12:54:35
URL: http://fredrik-d.blogspot.com
Postat av: Demonia

Deg: Hahaha.. Inget rätt där tyvärr.

2010-11-18 @ 14:06:21
Postat av: Myrkheimr

Jag gav upp på andra frågan eftersom jag inte kan skriva svaret.

2010-11-18 @ 20:34:45
URL: http://blogg.mrkr.nu
Postat av: Demonia

Myrk: Haha.. Tävla nu för satan, jag ger dig dispans eftersom jag vet att du kan just det svaret :P Alla de andra tror jag inte du kan hoho..

2010-11-18 @ 22:26:30
Postat av: Allamagoosalum

Typiskt...

2010-11-18 @ 22:35:34
URL: http://allamagoosalum.blogg.se/
Postat av: SWEX

Shit, fuck! I fold!

2010-11-19 @ 01:25:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0