Jag måste bara få visa er...

Hur trevlig vi hade det när Hammarby spelade final i Svenska cupen.
Nu snackar vi fotboll, gott folk :P (Det är inte ofta så ni får stå ut!)

Förfesten började vi lunchtid hemma hos Johnny i Unleashed!
Mia, Jensa, Danne, Freddan, lilla Vidar, Foxen, Johnny och Ingergerd.

Freddan skrålar...

Jensa och Johnny dricker starköl i paus.

Det var fullsatt på Söderstadion denna iskalla lördag.

Foxen ser nöjd ut, dock slutade inte matchen till våran fördel,
men ett silver i Svenska cupen gick vi stolta därifrån med.
Härligt kallt var det på sista matchen för i år, nu ser jag redan
fram emot nästa säsong, det är ett tag kvar dock!

FORZA BAJEN!


NP: Blasphemy - Fallen Angel of Doom



~Demonia~

Fira fira fiiiira!

Bloggen har ju fyllt hela två år, tiden går verkligen fort!
Jag och Alex firade såklart massor här hemma :-)
Jag fick bestämma mat och Alex lagade, det är ju aldrig helt fel att
bli uppassad med lite god mat, tanken om lövbiffs rullader fanns
såklart där (Kolla in receptet för en riktig favorit)
Denna gång tänkte vi testa en ny variant som en "J" tipsat mig om
här på bloggen plus lite egna idéer, så här såg det ut!

Smöra lövbiffarna med ett tunt lager dijonsenap, hur mycket man
tar beror på hur stark smak man vill ha.

Lägg på en skiva ädelost, har ni en favorit så tar ni den vi valde
Kvibille gräddädel, den passade perfekt!

Bästa kocken Alex rullar ihop lövbiffen och fäster med tandpetare...

Färdiga rullader att stekas Mmm..

Stek rödlök i önskad mängd.

Stek rulladerna på hög värme i någon minut på varje sida tills dom får färg.

Häll över grädde eller matlagningsgrädde (vi valde matlagningsgrädde,
lite smalare alternativ) lägg i rödlöken och rör om, krydda med salt och
peppar och smaka av.
Lite extra senap och ädelost hade vi i, det är såklart en smaksak!

FÄRDIGT!!!!!
Vi körde med potatisgratäng till rulladerna, självklart passar det
med annat, man tar såklart sin egen favorit!

Heeeeelt GALET gott kan jag meddela att det blev,
så se
till att testa själva där hemma, säg gärna vad ni tyckte sen :-)


Fick ett litet paket av Alex mitt i middagen, gissa om jag blev
glad bara av att se att det kom ifrån Thomas Sabo!

En liten snöflinga som den sanna Norrlänning man är :-)
Sååååå otroligt fin, den passar mig perfekt! Tack Älskling!

Några glas Rosé och mys i soffan med min snygging så var dagen fulländad.

NP: Manowar - Hail to England



~Demonia~

Getaway Rock Festival, släpper nya band!

Norska IMMORTAL är redan bokade och nu släpper Gävle festivalen
Getaway ytterligare sex band till:



Festivalen går av stapeln den 7-9 Juli 2011!

Mycket bra bokningar där om ni frågar mig :-)


För mer info: http://www.getawayrock.se/

NP: Desultory - Counting Our Scars



~Demonia~

Söndags-hurven!



~Demonia~

Imorgon är sista tävlingsdagen!

Jag tänkte bara påminna er alla om att det imorgon är
den sista tävlingsdagen,
det är knappt några som anmält sig
till tävlingen och svarat på frågorna, var det för svårt kanske?

Vill ni vara med och tävla så kan ni delta HÄR!

Hoppas att ni har en fantastisk helg där ute!


~Demonia~

Watain, Destroyer 666 och Ghost!

Det var ett bra tag sedan det otroliga paketet med Ghost, Repugnant,
Destroyer 666
och Watain spelade på klubben!

Jag var såklart där, dock galet bakis och med värsta feber frossan.
Därav blev det inte så mycket fotat eller filmat, jag tänkte i alla fall
dela med mig av det lilla jag orkade med, här nedan får ni en liten inblick.

GHOST!
http://www.myspace.com/thebandghost


DESTROYER 666!
http://www.destroyer666.net/



WATAIN!
http://www.templeofwatain.com/




En oförglömlig och helt fantastisk kväll!!!!

NP: Celtic Frost - Morbid Tales



~Demonia~

Taxi: Dokumentär om satanism!

Hittade ännu en gammal klassisk dokumentär från tidigt 90-tal,
Taxi heter programmet och innehåller ämnet som avhandlades ofta på
den tiden nämligen Satanism.

Har ni tips om var jag hittar andra roliga klipp/program från 80-90-talet så får ni
mer än gärna dela med er, maila mig på: [email protected]

NP: War - Total War



~Demonia~

Idag har det varit Alexanders födelsedag!

Idag (Torsdag) har min själsfrände, sambo och älskade
Alexander
fyllt år
. Det firades såklart stort!

Frukost på sängen var självklart och det blev en riktigt tidig frukost
idag då jag klockan 5.30 stormade in och sjöng (otroligt falskt) för
födelsedagskillen.

Hela dagen har jag haft fullt upp som ni säkert förstår,
för här har vi firat :-)


Alex fick sin present/julklapp redan på morgonen, den har varit planerad
länge så jag har fixat och hållit på här i smyg...

En resa till INDONESIEN i två veckor och tre dagar
, där vi kommer
bort från det kalla Stockholm i Februari och får njuta av sol och värme...

Inte nog med det vi ska frontrow-banga på hela TVÅ spelningar med
IRON MAIDEN
på deras "The Final Frontier Turné"

En spelning i huvudstaden Jakarta och en spelning på Bali!!!!!!
(Spelningarna fick Alex av hans Mamma med familj och Ludde & Chrille)

Kan det bli bättre än så här? Fattar ni? IRON MAIDEN!!!!!!!

Jag kan meddela att presenten/julklappen blev otroligt uppskattad,
att få åka till Indonesien och kolla in sitt absoluta favoritband är nog den
ultimata presenten, Alex är fortfarande överlycklig han kan knappt förstå
att det är sant.
Det är sant och om cirka två månader ligger vi på en strand och dricker
kalla drinkar i solen sen headbangar vi hårt till Iron Maiden!

GRATTIS ännu en gång älskling!


Ett stort GRATTIS till Alex´s tvillingbror Ludde också såklart, du
är så jävla GRYM ska du veta, sjukt kul att du hakar på och gör
Indonesien osäkert med oss!!!

NP: Iron Maiden - Piece of Mind



~Demonia~

House of Metal - Nyheter!

Norrland hårdaste och Sveriges bästa innomhus festival
HOUSE OF METAL släpper nu deras första band till 2011 års
festival som går av stapeln i Umeå den 4-5 Mars!


Dom första sex banden som släppts lovar fantastiskt gott för
en riktigt tung festival i Mars!

I Demonia´s rangordning: från bäst till mindre bra.
(De tre första är klara favoriter!)

Impaled Nazarene: http://www.myspace.com/impalednazarene/
Finnarna har jag inte sett på många år så därav ska det bli extra grymt!
Suomi Finland Perkele!


Ghost: http://www.myspace.com/thebandghost
(Ghost-hypen är total! Jag har ju precis sett Ghost tillsammans med
Detroyer 666 & Watain annars hade dom förmodligen legat på första
plats, det är sällan man får se band man tidigare aldrig sett live.)


Samael
: http://www.samael.info/
Samael ska jag se på Eindhoven Metal Meeting i December tillsammans
med massa andra bra band, en otroligt bra bokning av HOM, det ska bli extra
intressant att få se dom på Norrlänsk mark, senaste plattan är faktiskt riktigt bra!


Aeon: http://www.aeon666.com/
Lite brutal döds från Östersund dör man inte av!


Dark Tranquillity: http://www.darktranquillity.com/
Dessa Göteborgare har hållit på ända sedan 1991, deras första singel
ligger någonstans i gömmorna här hemma och sedan deras första fullängdare
har jag inte hört gruppen. Det kanske kan bli en liten titt i Umeå!


Engel: http://www.myspace.com/engelmusic
Göteborgs Engel kommer till Umeå, inte alls min kopp te men
det finns säkert en hel del som diggar dom!

Vilken av banden var eran favorit bokning?

Jag börjar redan längta till Mars så jag får åka hem till härliga
Umeå och glida runt på Norrlands stolthet House of Metal igen!


Biljetter ligger redan ute till försäljning via: Ticnet och Biljettcentrum

Billigt är det också:

2-dagar: 666 kr + förköpsavgift
1-dag: 370 kr + förköpsavgift

Måste vara en av de billigaste festivalerna där ute!
Passa på att köpa biljetter medan det finns.

NP: Death - Leprosy



~Demonia~

Mina nya snygga smycken...

Jag måste få visa er mina nya riktigt grymma smycken
som jag införskaffade i New York när vi var där!

I en liten butik i Soho hittade jag dessa orginella skönheter, det
coola är att dom endast är tillverkade i ett enda exemplar, det är så
skönt att veta att jag har dom ända och att få vara helt ensam om dom.


Det här är armbandet! (Rävisen fick tydligen för sig att han skulle vara med)

Det coola halsbandet!

Det här armbandet hittade jag i en annan butik, ett givet köp!
Naglarna matchade riktigt bra till det också hehe..

Jag är så nöjd med inköpet och skönt att inte ha samma
smycken som alla andra!

Vilket tyckte ni var snyggast?


NP: Iron Maiden - The Final Frontier



~Demonia~

New York, Del 2!

Här får ni se lite fler bilder från dagarna i New York!
Det var ett bra tag sedan vi var där nu, många har frågat efter
fler bilder så här kommer lite fler...

Fick tips på en grym butik av Ellinor och Atte och den var helt klart i
våran smak, baby-lik kanske jag inte skulle köpa, men nästan allt annat!

Mycket skallar, uppstoppade djur och coola smycken, här köpte
jag armband och halsband som ni ska få se sen vid tillfälle.
Butiken låg i Soho ett givet besök om  man ska till New York!

Ripley's believe it or not fick sig ett besök, här står Ewo och Alex
med världens längsta man.

1. Världens största hand och min.
2. Världens tyngsta man, som mest så vägde han 1400 Pounds =
635Kg!!!!! Han dog 47 år gammal 1991
3. Bild på världens tyngsta man.

1. Härliga tortyr redskap, här fastkjedjad på en kamin.
2. Fast i en låda några centimeter från maten svälter man ihjäl.
3. Pyramid i röven någon?

Iron Maiden to the Death!

1. Härligt kyskhetsbälte
2. Någon med långa betar.
3. Shoppa boots, hittade en gata med mycket boots & skinn i Greenwich.

1. Promenad i China Town, skumt med plötsliga skyltar på Kinesiska.
2. Fullaste Kinesen som stod mitt i gatan med en grogg och skrek.
3. Big Nick´s - Burger Joint & Pizza Joint too! Haha..

Någon "Metalklubb" fick eminent besök!

1. Alex spelar och skjuter...
2. Hahaha. två mongos i New York :P
3. Jag vann i flipper, Wohooo.. Jag är bäst!

Alex i solen utanför tågstationen...

1. Härlig skoputs mitt på gatan.

Resten: Vi åkte Sightseeingbuss genom hela Manhattan och hoppade av lite
när vi kände för det, shoppade i allt från grymma varuhus och små butiker.
En ny UFC reklam!!!! Gick inge vidare där för Brock Lessnar tyvärr :-/

Vi käkade riktigt god Koreansk middag, dessa förrätter var dock
mindre goda, huvudrätten var riktigt klockren, så vi var nöjda!

1. Vi åkte natt-tur till Brooklyn med Sightseeingbuss.
2. Jag med hela Manhattan i bakgrunden.
3. Härlig utsikt överallt och mysigt att åka runt och kolla på kvällen.

!. Åka båt och kolla in Frihetsgudinnan.
2. Frihetsgudinnan på långt håll.
3. På väg till ny båt för att ta oss närmare Frihetsgudinnan, satan vad det blåste :P

Här är vi på ön där Frihetsgudinnan står, grymt stor staty och en jävla
massa säkerhet innan att ens komma fram till ön.

1. I blåsten med Manhattan i bakgrunden
2. Jag med replika av ansiktet på Frihetsgudinnan.
3. Alex med replika av foten på Frihetsgudinnan.


Jaaaa.. Ni ser nog själv, lite olika bilder på Frihetsgudinnan.

Vi var på väg upp till toppen av Empire state building, det var dock
ingen sikt där uppe så vi drog vidare till Madame Tussauds istället!

1. Stare down med 2-Pac
2. Alex och Puff Daddy
3. Bellissimo! Dali

Kill the President!

1. Einstein och Alex slår sina kloka huvuden ihop.
2. Ett rum med dockor.
3. Hahaha..

Demonia Frankenstein

Jessica Simpson, Draculaaaa och Johnny Cash!

Mmmmmhmm.. Marilyns pattar ser fasta ut :P

Demonia goes Reggae öhh?

Elton John, Bono och Jerry Springer

Två riktiga supermän!

Hulken ;-)

Spice Girls, Jag och Alex med Sharon och Ozzy Osbourne

Dom bästa dockorna på stället posserade vi glatt med!
Madamu Tussauds var sjukt bra i New York, vi skrattade otroligt mycket
när vi gick runt och sjukade oss med vissa dockor, en riktigt grym kväll.
Helt klart värt att kolla in om man är i den stora staden!

1. Utanför det största Mc Donalds i världen
2. Någon kines ritar av oss på Times Square.
3. Bra utsikt!

Som avslut på en fantastisk dag blev det olika ostar, salami och
några glas gott rött vin på uteservering, härligt minst sagt!

Den färdiga teckningen har dom festa förmodligen sett!
Vi tyckte att den blev riktigt bra faktiskt hahaha..

Minst en till del om New York kommer så småning om!


NP: Black Sabbath - Black Sabbath



~Demonia~

Supa med LG!

Jag tyckte det var ett otroligt smart drag av mig att packa ner
ingredienser till White Russian och dra hem till LG en fredagskväll...

White Russian och en burk naglar Haha.. Ser ut som avbitna naglar
i burken fast det var skal från nötter :P
Några White Russians fick det bli innan idén att dra ner till Fryshuset
där både Arvingarna och Raubtier spelade, när vi hittade Arvingarna
bussen var såklart fotografering given.

Fuck Off!!!!!

Hahaha.. Fuck Off till Arvingarna!!!


Raubtier spelade på Klubben...

Vem e Lennart? Helt plötsligt stod alla med händerna i skyn och skrek
Lennart hahaha.. Jag har inte så stor koll på Raubtier.

Sen blev det en sväng på Rocks, här: LG och Andreas (Deathstars)

LG, Johanna, ? och Gustav (Raubtier)

Gustav, jag och LG Hahaha..
Full blev man sålart, det var ett jävla tag sedan jag drack sprit,
White Russian är en klar favorit! En trevlig kväll i gott sällskap,
Rocks däremot var jävligt segt, var länge sedan jag var där och det
dröjer förmodligen ett tag innan jag drar dit igen...

NP: Saxon - Denim and Leather



~Demonia~

Nya skor har införskaffats...

Dessa snyggingar finns nu i min ägo, på Tradera hittade jag dom
för ynka 249:- Helt nya i kartong, Ibland har man tur minsann!

Snygga skor kan man aldrig få för många av hehe..

NP: Mercyful Fate - Melissa



~Demonia~

Entombed på Hovet!

Entombed spelade förband till Volbeat och jag var såklart på plats!
Volbeat är inget band i min smak, men såklart var jag där för att
kolla in lite grym Stockholm´s döds på Hovet, så här såg det ut!





Alex och David var också på plats.


Entombed är rutinerade och gjorde såklart en fantastiskt spelning!
Det märks att alla fått en liten ny tändning i och med att dom blivit
ett fem-manna band nu när Viktor kommit in på bas, det är mer röj
och mer fart på scenen, härligt att se ett band växa så mycket och
kul med lite andra live låtar nu när två gitarrer finnes.
Full fart framåt nu bara!

För mer info: http://www.myspace.com/serpentsaints

Det var många som kommit för att se Volbeat!

Jag spelade in en Volbeat låt till er där ute som kanske är intresserade :P


Det jag väntade på var denna låt som LG (sångare i Entombed) skulle
komma in och gästsjunga på, det gjorde han såklart med bravur som ni ser!

NP: Macabre - Dahmer



~Demonia~

Sweden Rock Båten, Del 2!

När klockan ringde kändes det som att man precis slumrat till,
lite vinglig var man fortfarande under fötterna men upp skulle vi och
det snabbt, för att missa Grand Magus fanns inte på kartan, väl på väg
mot spelningen möter vi trummisen Sebastian och vi får klarhet i att vi
ställt klockan en timme för tidigt gahhh.. Med lite frukost i magen så
kände vi oss ännu mer redo för GRAND MAGUS!









Ett som vanligt otroligt tungt gig med Grand Magus, ljudet kanske
inte var det bästa stundtals men det var inget som förstörde deras
fantastiska framförande...

Grand Magus åker om ett par dagar ut på en liten Tysklandsturné med
Motörhead och Doro, så är ni i krokarna, rekommenderar jag verkligen detta!

För mer info: http://www.grandmagus.com/

Björn, Alex och Mike men första ölen för dagen i hand hehehe..

Dagens sista band ut var TIAMAT, ett av mina favoritband som ni
säkert vet, Tiamat är ett band som förändrats mycket från första skivan
fram till dagens datum, lika fantastisk och egen har varje skiva varit
genom åren, klart att jag har mina favoriter och ingen platta är i mina
ögon dålig, det är inte många band som lyckats med den vändningen!










Kul som faan att få se Tiamat live igen, ett riktigt bra gig och perfekt
blandning på låtar, trist att publiken var sega och bakis bara.
Tiamat drar även dom ut på turné om några dagar, Europa ska få
sin dos denna gång och är ni i krokarna så ska ni absolut inte missa dom live!

För mer info:http://www.churchoftiamat.com/

Kamerans batterier dog under spelningen, annars hade det förmodligen
blivit lite mer filmat...
Detta var det sista kort som klämdes fram hehe!

Festen är i full gång :-)
Bajs-Mange, Bil-Mange, Ordogs-Jens och BredängWarriors-Mogge

En otroligt lyckad Sweden Rock-Kryssning, den bästa hittills faktiskt
vågar jag påstå, nästa Sweden Rock-kryssning blir den 7-8 april, 2011.
Tyska bandet Doro, med heavy metal-drottningen Doro Pesch i spetsen,
är klara för nästa tripp, hoppas såklart på att det blir några riktigt bra hårda
akter även på kryssningen i April :-)

För mer info: http://www.swedenrock.com/index.cfm

NP: Candlemass - Death Magic Doom



~Demonia~

Torture Division!

Att Kentha Philipson är en GULD-snubbe vet garanterat alla redan
om, att han är våran (Min & Alex´s) favorit har ni säkert förstått
nu har han smörat till sig ännu mer pluspoäng genom att skicka
mig och Alex ett helt fantastiskt paket...

En varsinn brutalt snygg TORTURE DIVISION T-shirt låg i paketet!!!!
Jag erkänner, han är en hjälte (som han själv gärna kallar sig)

Jag och Alex tänkte att vi såklart måste fota oss med våra ultracoola
nya Torture Division tröjor på oss men det var ju lättare sagt än gjort
hahahaha.. Fy faan vad vi garvade!


Det var ju omöjligt att ta seriösa bilder, några bilder blev det i alla fall
tillslut hahahaha..  jävligt kul hade vi som ni säkert ser :-)

Ett stort tack till Kentha för dom sjukt snygga tröjorna, dom
kommer användas flitigt, det kan du lita på!


Kika in på Kentha´s blogg: http://regnavrede.blogspot.com/
och uppmuntra den jäveln att skriva lite oftare, när han väl lägger
manken till så är han ju en mästare på att blogga!

HÄR
kan ni gå in och lyssna på en helt NY Torture Division låt!!!!!

Stödj Torture Division och köp er en egen coola tröja här:
http://www.torturedivision.net/merch

NP: Torture Division - Evighetens Dårar III



~Demonia~

Marduk & Watain är ute på vägarna...

Marduk ,Possessed, Danzig, Toxic holocaust och Withered är
just nu i slutfasen på deras Blackest Of The Black turné i USA,
Inget dåligt paket det där!
Om några dagar är den slut, Mogge i Marduk dyrkar Danzig varje dag
(Inte så oväntat iof.) Glenn håller sig undan och ställde enligt rykten
också in en spelning på grund av att scenen var för liten, mycket
folk på spelningarna och allt har rullat på bra sägs det :P

Bilden: Mortuus i Marduk och sångaren i Possessed som ända
kvarvarande medlem i gruppen blir kompad av Sadistic Intent på turnén,
han sitter i rullstol efter att ha blivit skjuten i ett rån för er som inte vet...

Det är helt sjukt vad mycket Marduk är ute och spelar:

(Detta är schemat efter USA-turnén)

ASIAN BLACK DEATH REDEMPTION 2010
Dec 04- Beijing, China - Mao Livehouse
Dec 06- Bangkok, Thailand - Rock Pub
Dec 07- Singapore, Singapore - Substation Theatre
Dec 09- TBA
Dec 10- Surabaya, Indonesia - Graha Pemuda
Dec 11- Semarang, Indonesia - Gor Tri Lomba Juang
Dec 12- Jakarta, Indonesia - Bulungan Outdoor

CENTRAL AMERICA 2010

Dec 18 San Pedro Sula, Honduras - Museo de Antropologia E Historia
Dec 19 Guatemala City, Guatemala - Akelarre

Så jävla coolt, Thailand, Singapore, Indonesien, Honduras etc.
Vilka band spelar i dessa länder? Det är nog inte många!


Marduk´s tanke att sprida sitt budskap över hela världen är inget skitsnack!

Ett annat Svenskt band som också turnérar USA just nu är Watain!


Erik (Watain) någon snubbe? och Mortuus (Marduk)

Som synes korsades deras vägar i det stora landet...


Watain är just nu ca halvvägs igenom deras nästan månads långa marsch
genom USA, med sig på andra-gitarr har dom Selim från The Devils Blood!

Så här ser deras "rutt" ut...

Att det kan gå illa om man inte "beter" sig när man är i Watain´s
närhet har vi ännu ett bevis på...

Att surfa på publiken kan göra ont, kolla 4.34 och framåt!

Spelningen på Klubben med Ghost, Destroyer 666, Repugnant och
Watain,
jobbar jag på just nu, jag ligger fortfarande lite efter här som
ni märker, men det kommer så småningom!

NP: Possessed - Seven Churches



~Demonia~

Sweden Rock Båten, Del 1!

Åkt båt har man gjort och det ingen mindre än Sweden Rock Båten!
Denna gång var det många band i min smak inbokade så även fast
jag blir sjösjuk och det enligt vädret var kuling-varning ute på sjön så
var det ingen pardon, det var bara att masa sig på båtjäveln.

Jag och Alex delade hytt med Sterner´s, Linda och Joakim (Necrophobic)
som hade med sig skumpa, härligt med en skål direkt vid avgång!

Middag och Buffé stod på schemat  med ett riktigt grymt gäng...

Efterrätter är bra uppbyggnad innan fylla har jag hört, det åts rejält
med fett och socker, såklart dracks det en hel del öl också.

Ulrika, Robban, Sterner och jag

Linda, Denice, Björn, Rose-Marie, Micke, Malin, Robban och Sterner

Mintuu hade vi svept i oss i hytten innan spelningen med Nifelheim, det
var nog inte det smartaste direkt då jag inte har ett ända minne av att
överhuvudtaget fotat gahhhh.. Sjukt vad lite Mintuu kan göra!

NIFELHEIM var såklart kvällens höjdpunkt och det var ett tag sedan
jag såg dom live sist, senast var i London i Juni.







Ett som vanligt jävligt rått gig av Nifelheim, medlemmarna är
som vanligt täckta av nitar och läder och då menar jag täckta ända från
topp till tå, hit efter hit rivs av och varenda låt är som en känga i ansiktet,
publiken är galna och det känns som att större delen av passagerarna
på båten är på plats för att bevittna denna intensiva spelning.

För mer info: http://www.myspace.com/nifelheimofficial
(Där finns iofs inte så mycket ny information då den inte uppdaterats
sedan 2008, Nifelheim gillar inte internet som ni säkert förstått)

Efter giget: Denice, Alex, Mike, ? och Björn

Denice, Jag, Alex och Mike

Kul att träffa Johan från Tiamat, det var ju ett tag sedan men kanske
inte så konstigt då han numera är bosatt i Grekland.

Marcus, Sterner och Alex verkar sjukt peppade :P

En hyllning till metallegendaren Ronnie James Dio stod på tapeten,
några av Sveriges största metalprofiler var på plats för att hylla den
bortgågne hjälten genom att framföra några av hans hits live på
Sweden Rock Båten, så här såg setlisten ut:

1. ”E5150”
2. ”Mob rules” (Lion's Share)
3. ”Stand up and shout” (Lion's Share)
4. ”Holy diver” (Lion's Share)
5. ”Egypt (The chains are on)” (Lion's Share med Johan Edlund)
6. ”Man on the silver mountain” (Lion's Share med Johan Hegg)
7. ”Don't talk to strangers” (Lion's Share med Charlie Rytkönen)
8. ”One night in the city” (Gothenburg Allstars)
9. ”Rock 'n' roll children” (Gothenburg Allstars)
10. ”Stargazer” (Gothenburg Allstars)
11. ”Children of the sea” (Lion's Share med Messiah Marcolin och Mike Wead)
12. ”Sign of the southern cross” (Lion's Share med Messiah Marcolin och Mike Wead)
13. ”Tarot Woman” (Lion's Share med Mats Levén och Jens Johansson)
14. ”Rainbow in the dark” (Lion's Share med Jens Johansson)
15. ”Heaven And Hell” (Lion's Share)
16. ”Stars” (alla)

Några låtar filmades och jävlar vad det gungade...

Egypt (The chains are on)” (Lion's Share med Johan Edlund)


Man on the silver mountain” (Lion's Share med Johan Hegg)


Spelningen slutade med att alla musiker gemensamt framförde låten ”Stars"

En riktigt härlig hyllning till Ronnie James Dio
som dog i cancer
16 maj i år.
.. R.I.P!!!!

Festen fortsatte vidare...

Jag (pigg? njaaa), TPL-Micke, ?, och Pelle (Nifelheim)

Isabella, Ulrika, Frode (Krakow), Alex och Denice

Ucki, Fredrik (Opeth, Talisman, Krux etc), Lars (Tiamat)

En mycket nöjd Martin (Sweden Rock Magazine) som för övrigt är singel,
ett bra kap tjejer så på honom bara ;-)
Maila kärleksbrev till: [email protected]
Alex ser otroligt munter ut på morgon kvisten haha..

Massa folk tidigt på morgonen... Här tror jag att klockan är ca 6 :-)

Kryssningens tyskaste mustasch satt på Mark (Sweden Rock)
Fortsätt odla haha.. nästa bild blir det både mustasch och luftsynth :P

Ryan (Maryland Death Fest), Alex, Frode och Isabella fortfarande vakna och igång på
morgonkvisten... Efter en otroligt fartfylld kväll med många kända
ansikten mycket skålande och skrålande
var det dax att vingla ner
till hytten, bädda ner sig och ställa klockan var en bra idé, Grand Magus
spelade bara några timmar efter ögonen slagits ihop, mer om det i del 2!

NP: Impaled Nazarene - Suomi Finland Perkele



~Demonia~

TÄVLING, TÄVLING!!!!

Tjohoooo.. Det är dax för första tävlingen på bloggen!

Jag hoppas att det är många som vill vara med och tävla, det är
inte supersvårt eller jobbigt, är det många som visar intresse så
kör jag garanterat flera tävlingar i framtiden :-)


Jag tänkte att ni som följt bloggen längst skulle få lite fördel såklart,
ni har mer koll på vad som hänt än de som börjat läsa nyligen hehe..
Tävlingen går ut på att helt enkelt ha koll på det jag skrivit om :-)
Svara på frågorna, länka till ditt favorit inlägg och skriv kort
varför du gillar just det inlägget bäst.
Den som svarar rätt på flest frågor har bästa motiveringen till valda
inlägg vinner, ENKELT!!

Det var svårt att välja favoritinlägg, men HÄR är ett av mina!

Här kommer frågorna:


I 2009 var jag i Norge för att fira en amerikan vid namn Weston, vad heter hans farsa?
Vilket Stockholmslag håller jag på i fotboll?
Sedan vilket år har jag känt tvillingarna i Nifelheim?
Vilken är min favorit-designer när det gäller smycken?
Vad innehåller en Mad Dog?
Till vilket land hakade jag med Entombed och festivalade lite?
Vem vann i arbrytnigen mellan Maniac från Mayhem och Alex?
Vad heter Sterners nya skor som han hade med sig till Hell´s Pleasure festivalen?
Vilka var "surprice act" på Hole in the Sky 2009?
På min och Alex´s inflyttningsfest röjer Veronica och Denice, till vilken grupp?
Vilka två personer var med i blogg inlägget "Satan så lika"?
Vilket är Örjan i Taakes favoritband?
Varför ska man inte krama Mortuus i Marduk på scenen?
Varför åkte jag till Budapest i Januari 2010?
Vad gjorde jag och Alex på Julafton i Thailand 2009?
Vilket var LG´s bästa köp 2009?

Maila: Svaren, blogglänk och motiveringen till: [email protected]
(Maila också vilket pris ni är mest intresserad av)

Detta är vad ni tävlar om:
1.2.3.
4.5.6.

1. Necrophobic T-shirt, stl: L
2. Behemoth LS, stl: S (Från Europa-turnén 2009)
3. Två-radigt Pyramidbälte i Medium
4. Två Destroyer 666 stl: L (Girlie) och Bestial Warlust stl: M (Girlie)
5. Två-radigt Pyramidbälte i Large
6. Ett coolt armband

(Glöm nu inte att maila vilket pris ni är intresserade av, ange gärna två alternativ
och kom ihåg att man även kan ge bort det man vinner i present etc :-)

Tävlingen avslutas
den 28/11 2010, vinnaren annonseras veckan efter!

LYCKA TILL MED TÄVLANDET!!!!!!


NP: Malign - Divine Facing



~Demonia~

Motörhead - Shiraz

Nu har det kommit ännu ett vin att lägga till på önskelistan
nämligen ett sjukt coolt MOTÖRHEAD VIN!

Så här står det om vinet: Grapes Svenska AB och Motörhead
har inlett ett samarbete och har glädjen att kunna presentera denna
smakfulla Shiraz från Australien.
Vinet har noga valts ut av Motörhead. Vinet har en mycket fruktig doft
med inslag av vanilj, björnbär, plommon, eukalyptus och lakrits.
Smakrikt fruktigt vin med inslag av mörka körsbär, björnbär, vanilj,
plommon och fat. Med mjuka avrundade tanniner. Njut av Motörhead
Shiraz med till t.ex. grillade lammkotletter med vitlök och rosmarin.
Passar givetvis också till andra rätter med lamm eller nötkött samt
pasta och smakrika ostar.

HÄR kan ni beställa ert egna Motörhead vin, endast 119:-

NP: Tiamat - Wildhoney



~Demonia~

Idag fyller bloggen 2 år!!!!!


Idag har det gått TVÅ ÅR sedan jag publicerade mitt första blogginlägg!

Tiden går verkligen fort, många inlägg har det blivit under dessa år,
många besökare har hittat hit också, över 250.000 nämligen, det är inte
fy skam det inte och enligt besökstabellen här bredvid så är givetvis
Sverige på första plats, tvåa ligger Tyskland och trea USA , det är såklart
otroligt kul att folk från nästan hela världen är här inne och spanar!

Jag uppskattar att ni alla vill följa med mig på min resa och i mitt
liv, några år till få det allt bli tycker jag :P


Nu ska jag fixa en tävling till er läsare
som jag lovade igår, håll utkik
den kommer postas här så fort den är klar..

Ikväll ska bloggen firas!!! TVÅ ÅR!!! Shit vad tiden går fort :-)

NP: Ophthalamia - Via Dolorosa



~Demonia~

Missa inte kl 22.00 ikväll!!!

Ikväll klockan 22.00 på SVT 1 visas den fantastiska dokumentären
"The Story of Anvil"
har ni ännu inte sett den så har ni en given
filmkväll framför er! En film jag verkligen kan rekomendera.

"Steve "Lips" Kudlow och Robb Reiner träffas i tonåren och svär en pakt att
"rock together forever". Tillsammans startar de hårdrocksbandet Anvil och
framgångarna låter inte vänta på sig. Snart delar de scener med storheter
som Bon Jovi och Scorpions ... men vad hände sedan? Medan de andra banden
går vidare till framgångsrika karriärer glöms Anvil bort i ett kallt Kanada.
En dokumentär om det kanadensiska hårdrocksbandet som i 50-årsåldern vägrar
ge upp. En underdogsaga om vänskap, uppoffring och att fortsätta göra det man
älskar. En verklighetens Spinal Tap."

Missar ni den ikväll så ligger den ute på SVT Play i en vecka...


~Demonia~

Nu jävlar kör jag hårt...

Här ska bloggas nämligen, med ny kraft, full fart framåt!
Jag är överrumplad och chockad av alla de otroligt fina kommentarerna
jag fått, hela 157 st här på bloggen (Det bevisar otroligt mycket) många
har även kommenterat via Facebook eller mailat, jag TACKAR och bockar!!!!
Det ger mig verkligen ny energi av att läsa era härliga inlägg och det
ser onekligen ut som att ni uppskattar det jag gör, härligt att höra, fortsätt
kika in här för er dagliga dos och tack som faan för att ni tog er tid :-)

Det var i stort sett omöjligt att välja ut,
men några som värmer lite extra mycket är
:


"Utan din blogg bir Norrland lika öde som efter bomben i Hiroshima...
Å det vägrar jag!!! =)"

"Detta är den bästa och hårdaste läsningen på nätet!"

"Some people have a terrible boring and pathetic life, these people need some
attention and probably have it when they do stupid and non-sense comments
about your posts. I think that you DO a wonderful work sharing with us a lot of
personal details and amazing gigs. YOU'RE THE BEST!! :) and I love your blog <3"

"Läste att du var less på bloggandet och funderade på att lägga av. GÖR INTE DET!
När man sitter på kneget och livet känns ungefär lika upplyftande som en påse gamla
kräftskal som legat på balkongen piggar det alltid upp med nya inlägg från dig.
Angående personliga påhopp i kommentarsfältet så känns sådant aldrig speciellt kul.
Anonymitet tar fram det sämsta ur folk. I regel kommer påhoppen från människor
som måste ha hjälm inomhus."

"SJälvklart ska du fortsätta blogga!
Det som gör din blogg unik är att du som tjej skriver om ett ämne som är så totalt
mansdominant att det faktiskt är häpnadsväckande hur din blogg har blivit en insitution
i metalsvängen, där flertalet av de som besöker konserter i genren extremmetal också
följer din blogg."

"Har lagt in din blogg som en app på mobilen till och med... Demonia to go :) .
Du e grym."

"Klart att du ska fortsätta, det här är ju den, troligtvis, bästa bloggen någonsin!"

"Finns ingen annanstans där man får insiderbilder osv. från Wolf's Lair till exempel,
alltid spännande :) särskilt kul med bilder och videos från Stockholms-konserter då
man själv är en regelbunden besökare där.
Din och Hatpastorns blogg äger. Skit i idioterna."

"Din blog håller ju fanan överlägset högst här på internet. Klart du ska fortsätta."

"Internet är så handikappsanpassat att även de som sitter fast i mentala rullstolar
kan ta sig fram och sprida dynga.
Låt inte mupparna få som de vill. Forsätt blogga. =)"

"Tack vare denna blogg har jag hittat en jävla massa bra band! Försök strunta i
dom avundsjuka kräken som skriver massa skit till dig och Impaler, vet att det är
sjukt frustrerande när dom sitter bakom sin dator och vräker ut sig massa dynga.
Fortsätt med det du gör Demonia!"

"Ja vad skulle bloggvärlden vara utan Demonia? Klart som fan att du ska fortsätta!"

"Amazing Blog! The highlight of my day for sure! Keep it up! Horns from the USA!"

"Som vanligt med oss svenskar tar vi saker för givna. Lata jävlar är vi, läser men
orkar inte spendera ett par minuter på att uppskatta reportagen som görs av dig.
Skäms på oss och tack till dig som skriver denna blogg.
Mycket intressanta saker som skrivits och visats på denna blogg genom åren.
Hoppas du fortsätter att förgylla vardagen med konsert reportage och dylikt.
Tack som fan."

"Jeg husker da jeg fant bloggen din, jeg syntes den var så bra, at jeg leste gjennom
hele, og det var den faenmeg verdt!
Jeg er innom bloggen din nesten hver dag, og setter stor pris på den, du skriver
dritbra, bildene er kjempebra, og man får mange bra musikktips."

"Lägger du ner så blir vi vansinniga."

"Dina inlägg är alltid kul, även de gånger de handlar om vin, kläder, smink och andra
grejer som inte intresserar mig - just för att du bjuder på dig själv så att man får en
chans att lära känna din personlighet via bloggen.

Att du får ta mycket skit beror helt enkelt på att många är avundsjuka på att du
känner, och är omtyckt av, många musiker och hårdrocksprofiler. Jag förstår att
det är jävligt trist att behöva ta sådant när du lägger ned tid på detta helt utan
ersättning, men var medveten om att det är fler som uppskattar dina skriverier
än stör sig på dem."

"Klart du ska fortsätta, du är den mest pålästa och hårdaste bloggaren. Märks att du
lägger ner mycket tid på inläggen. Du slår alla grabbarna med hästlängder och du
måste ju representa alla tjejer som har bra musiksmak!! Är så jävla trött på att höra
att tjejer inte kan nåt om musik och bara lyssnar på tjejmusik. Skit i trollen, de är bara
bittra för att de själva inte åstadkommer något med sina liv."


Jag har tyvärr inte alltid tid att svara på alla frågor,
men jag ska
självklart göra så gott jag kan i framtiden, till er som har viktiga frågor får
ni gärna maila mig på: [email protected]

Eftersom vi alla älskar Ryssland ;-)
Så bjuder jag på en härligt ryss-film som nystart hahaha..


Imorgon fyller bloggen hela 2 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag kan inte förstå att tiden gått så fort, många inlägg har det blivit,
mycket tid har spenderats och otroligt jävla kul har jag haft under åren.
De som hängt med länge och har lite koll på min sida ska absolut kika
in imorgon då jag tänkt ordna med en liten tävling till er trogna läsare :-)
Det blir ingen liten tävling heller så missa inte det!

På snart återseende...

NP: Taake - Nattestid Ser Porten Vid



Demonia~

Satan Rides The Media...

Jag fortsätter postandet av intressanta dokumentärer som visats under
90-talet, idag är det hög tid för Satan Rides The Media så här står
det om dokumentären:

"Satan rir media (Satan Rides the Media) is a 1998 Norwegian documentary
by Torstein Grude. The film covers the controversy that surrounded black metal
musician Varg Vikernes in the early 1990s, who not only has been tied to a
series of church arsons in Norway, but received widespread media attention for
the murder of Mayhem band member Øystein Aarseth."








NP: Gospel of the Horns - Realm of The Damned



~Demonia~

Finns det någon mening med att blogga?

Jag vet faktiskt inte längre, just nu känner jag INGEN pepp!
Det kanske inte är så konstigt? Av de ca 700-900 personerna som
tydligen läser min blogg dagligen
så är det vadå, ca 3-5 stycken
som kommenterar mina inlägg?
Det finns några tappra själar där ute som förgyller min dag och
lämnar ett litet spår efter sig ibland det tackar jag för, ni är guld!

Det jag stör mig mest på är dessa idioter som kommenterar med personliga
påhopp eller skriver negativ skit som inte har någon sans?
Jag vet att det finns en hel del idioter där ute som inte har något bättre
för sig än att klaga, är avundsjuka och inte har något liv, stör ni er så
otroligt är det mycket enkelt: LÄS INTE BLOGGEN!

DETTA ÄR TILL ER! FUCK OFF!
Fega jävla KRÄK, ni får mer än gärna komma fram till mig eller
Alexander personligen och uttrycka er åsikt, men det är såklart  
inte en jävel som vågar säga något varken till mig eller Alex,
jävla ynkryggar, skaffa er ett liv och håll er LÅNGT borta härifrån!


Så här är läget: jag lägger ner minst fyra timmar (oftast mer) ibland mindre
om DAGEN med att fixa inlägg här på sidan, de långa inläggen tar flera
dagar att sätta ihop, innan dess ska det filmas, fotas, klippas bilder, letas
information etc. ja det är mycket som måste göras, ÄR DET NÅGON
(förutom de fem) SOM UPPSKATTAR DET??
Jag har ingen aning vem eller vilka som läser min blogg (några vet jag
såklart, tjena till er!), ibland skulle det såklart vara intressant att veta om
ni gillar det jag håller på med och kanske få lite feedback, (konstuktiv kritik
som positiv) jag gör det här helt gratis för er, jag delar med mig otroligt
mycket av mitt privatliv och lägger ner otroligt mycket tid hmm..
för vad egentligen?
Är det någon mening med att fortsätta?



Den som lever lär märka...


"So brilliant in your darkness
Rushing forth the rage of Chaos
In your all-dissolving fire all becomes nothing"

~Demonia~

Sweden Rock Magazine #76

Nya numret av Sweden Rock Magazine postades i brevlådan precis
när jag var på väg ut, lika bra att ta med den på resan och se om
dom har något bra att skriva om denna gång...

Första sidan jag bläddrade upp bestod av detta klockrena citatet!

Jag måste faktiskt ge tidningen lite kredd, det blir bara bättre och
bättre, mycket intressant läsning så det går åt rätt håll :-)

Framme vid destination Ekensberg hittade jag denna mindre smarta
reklam haha.. man kanske skulle köpa sig en påsse?

Att Ghost är total hypade överallt råder det inga tvivel om...

I detta nummer hittade jag inte mindre än fem olika sidor med
gruppen som för övrigt är fantastiskt jävla bra!

Har ni missat Ghost? Då måste ni vara näst intill blinda.
knappas att någon missat hypen, detta live klipp har på ca tre
veckor över 10000 visningar! Det är otroligt...

Sweden Rock Båten står det om i tidningen och själv var jag på plats
och som vanligt har det filmats och fotats en hel del från min sida, jag
jobbar just nu på att färdigställa det hela, bättre sent än aldrig :P

NP: Ghost - Opus Eponymous



~Demonia~

Svar Direkt från 1992!

Som jag berättat tidigare så har jag en hel del videoband här
hemma med diverse intressanta program,
alla finns dock inte på
nätet och det är synd, några går att hitta så tidigare publicerade jag
Hanna - Jag älskar Satan och nu har jag luskat fram ett mycket
roande program från 1992 nämligen Svar Direkt med Siewert Öholm
där bland annat Christoffer från Therion är med, programmet och
snacket om satanister är i full gång. Programmet är uppdelat i sex
delar och mycket underhållande i mina ögon!







De restrerande delarna hittar ni här: Del 4, Del 5, och Del 6

NP: Morbid Angel - Altars of Madness



~Demonia~

Nytt vin!

Sigurd "Satyr" Wongraven, sångare/gitarrist i Norska SATYRICON
släpper sitt eget vin: Wongraven!

Var man kan få tag i det är för mig ännu okänt, vore kul att smaka!

Ett annat vin jag pratat om tidigare är Christian Audigier och för
ett tag sedan gjorde jag en beställning på Systembolaget, såklart
har jag hämtat och redan druckit upp dom hehe..

Skitsnygga flaskor och fantastiskt goda, Rosé vinet var en favorit
för mig, så nu ska jag ta och beställa ytterligare några flaskor..
HÄR hittar ni vinerna om ni också vill beställa :-)

NP: Dead Can Dance - Within the Realm of a Dying Sun



~Demonia~


Nya bandtröjor...

Nya bandtröjor tackar man ju inte nej till direkt, denna gång
har jag fått tre riktigt jävla grymma, en Obscurity det gamla cultbandet
bär jag med stolthet, dock är t-shirten några storlekar för stor så det
får bli till att leka sömmerka snarast :P
Vit logo på svart t-shirt =Klassiskt!

En sjukt snygg grå Sigrblot som endast finns i två exemplar i tjejmodell
och jag har alltså den ena, där behöver man inte vara orolig för att ha
på sig en tröja som alla andra har, att den är grå är några plus till då
det mesta är svart i garderoben...

Entombed tjejtröja med den snygga logon.
Behöver jag säga mer? Den är ju bara så jävla cool :-)
Jag gillar mindre tryck, gärna vitt eller grått och bara logo så denna
är helt ultimat och att den sitter klockrent är ett plus också!

För er som vill köpa dessa fantastiska tröjor har jag hittat följande:
Entombed: http://www.threeman.net/order-shirtseur.php
http://www.rockmerch.se/ Den snygga Entombed-tjejtröjjan hittade
jag dock ingenstans :-( Håll utkik om ni har chansen att se dom live!
Sigrblot:http://www.w-t-c.org/ hittar ni all merchandise. Den
äldre t-shirten hänger fint i garderoben här hemma, så klockrent
motiv med frihetsgudinnan, kolla inn på WTC där hittar ni allt!
Obsurity: T-shirten finns att köpas genom Obscuritys Myspace:
http://www.myspace.com/theofficialobscurity 100:- plus
frakt, ett givet köp, så dra iväg ett mail och beställ genast!

NP: Arcturus - Aspera Hiems Symfonia



~Demonia~

Demonia´s filmtips!

Två filmer har avklarats och jag kan faktiskt rekommendera
båda,
helt otroligt eftersom det oftast är skit man sitter kollar på,
fast det kommer man oftast på när filmen avslutats och timmarna
inte går att vrida tillbaka...

Dessa två är klart värda att kolla in: Brooklyns Finest var RIKTIGT
bra med många meriterade skådespelare, för oss var det extra kul
eftersom filmen utspelades i Brooklyn där vi var för inte så länge
sedan, nu längtar man mest tillbaka!
Gillar ni Svensk film (vilket jag gör) så är den nya Beck - Levande Bagravd
faktiskt en av de bättre Beck filmerna hittills, alltid något :P

Hoppas ni har en riktigt skön helg där ute...


NP: Devil Doll - The Sacrilege of Fatal Arms



~Demonia~


Sahg, Enslaved och Dimmu Borgir!

För ett tag sedan fick Klubben här i Stockholm besök av ett riktigt
stort Norskt turnépaket, vi snackar: Sahg, Enslaved och Norges
(enligt rykten) näst största export, Dimmu Borgir!

SAHG inledde denna tisdagskväll på klubben...
Sahg har jag tidigare bara sett vid ett tillfälle och det var på deras releasefest
till första plattan som faktiskt hölls här i Stockholm på Tanto, märkligt!
Sahg gjorde ett mycket bra och tungt gig på klubben...

För mer info: http://www.myspace.com/sahg

Sedan starten 1991 har grabbarna i ENSLAVED hunnit släppa hela
elva fullängdare, dom ligger inte på latsidan direkt!
Hela tre! Spelemannsprisen (Grammisar) sitter bandet inne på om jag
inte minns fel, Enslaved har alltid kört sitt eget "race" och varenda
platta har något nytt, ett band jag verkligen uttskattar!

Enslaved - Allfáðr Oðinn



Enslaved - Ground


En helt fantastisk spelning med otrolig variation på låtar, allt från tidigt
nittiotal tills senaste Axioma Ethica Odini som släpptes 27:e September
i år på Indie Recordings.

För mer info: http://www.myspace.com/enslaved

Härlig sminkning? Jag har själv aldrig förstått mig på folk som sminkar
sig när dom ska gå på gig? but why?

Alex, Ludde och Grutle (Enslaved)

Det var dax för kvällens huvudband DIMMU BORGIR och klubben
var totalt packad med skrikande fans!




Dimmu Borgir - Spellbound (By the Devil)



Dimmu Borgir - Dimmu Borgir






Dimmu Borgir - Mourning Palace




Många bilder blev det, men jag måste ju säga vilket otroligt tacksamt
band att fota, scenkläderna, ljuset, närvaron och erfarenheten gör faktiskt
riktigt mycket! Eftersom jag är ganska ny på detta med att fota så blev
jag otroligt nöjd med bilderna :-)
Dimmu Borgir gjorde ett riktigt bra gig, många har klagat på deras
scenkläder på promofoton etc. kläderna gjorde sig i mina ögon otroligt
bra och passande till ett band av deras kaliber, Folk gillar att klaga så
är det bara! Ett långt intimt och intensivt gig, många "hits" uppradade
efter varandra gjorde att publiken bara skrek efter mer...

För mer info: http://www.dimmu-borgir.com/

Jenny, Alex och Grutle var med och festade lite efter spelningen...

Dimmu Borgir hade specialbyggda garderober till scenkläderna,
mycket smart gjorda måste jag säga, detta var Tom-Runes (Galder)

Sven Atles (Silenos) lilla garderob...

Festen fortsatte en bit in på natten på klubben
, kul att träffa alla
Norrmän och ta en god kall öl... Mer än så orkade inte jag och Alex
denna afton, hälften av Norrmännen fortsatte festandet ute på Stockholms
gator, medans vi satte oss i en taxi och drog oss hemmåt!

Fler filmer finns som vanligt på min Youtube kanal:
http://www.youtube.com/user/TheDemoniaWebblogg

NP: Insidious Disease - Shadowcast



~Demonia~

BEHEMOTH - "Evangelia Heretika" DVD Trailer

Jag ligger fortfarande sjuk här hemma, hittade en ny trailer till
Behemoth´s "Evangelia Heretika" DVD Trailer och blev genast
på lite bättre humör, jävlar vilket live band, sjukt tight!

Det är inte mycket action här hemma när man är sjuk, men jag
lovar att det blir full rulle så fort jag är på fötterna igen!

Ps. Hörde att Blaze Bayley kommer till Muskelrock festival nästa sommar,
dom brukar ju dra ihop rejält mycket bra band Muskelrock så nästa år
är det mycket troligt att det blir ett besök på Tyrolen!

~Demonia~

Världspremiär för TRIDENT´s - Jaws of Satan

Jag har fått äran att visa den först av alla, så kolla in Trident´s
video på låten Jaws of Satan! Enjoy!


För mer info: www.trident666.com

~Demonia~

RSS 2.0