Tävlingen är avslutad!

Det var några tappra själar som orkade sig igenom tävlingen
en eloge till er, kul att ni ville vara med :-)


Vi börjar med att avslöja de rätta svaren:

1.  I 2009 var jag i Norge för att fira en amerikan vid namn Weston,
vad heter hans farsa?

Nicolas Cage

2.  Vilket Stockholmslag håller jag på i fotboll?

Hammarby (Bajen)

3.  Sedan vilket år har jag känt tvillingarna i Nifelheim?

Galningarna har jag kännt sedan Hultsfredsfestivalen 1995

4.  Vilken är min favorit-designer när det gäller smycken?

Thomas Sabo

5.  Vad innehåller en Mad Dog?

Vodka, Hallon syrup och tabasco

6.  Till vilket land hakade jag med Entombed och festivalade lite?

Spanien

7.  Vem vann i armbrytnigen mellan Maniac från Mayhem och Alex?

Alex

8.  Vad heter Sterner´s nya skor som han hade med sig till Hell´s
Pleasure festivalen?

Demonia

9.  Vilka var "surprice act" på Hole in the Sky 2009?

Sodom

10. På min och Alex´s inflyttningsfest röjer Veronica och Denice,
till vilken grupp?

Obscurity (Stockholm´s bandet)

11. Vilka två personer var med i blogg inlägget "Satan så lika"?

Marcus Norman och Kentha Philipsson

12. Vilket är Örjan i Taakes favoritband?

WASP

13. Varför ska man inte krama Mortuus i Marduk på scenen?

För då flyger man ut med ett nackswing! (som någon skrev)

14. Varför åkte jag till Budapest i Januari 2010?

För att överraska Alex och kolla in Necrophobic på Bonesrucher fest.

15. Vad gjorde jag och Alex på Julafton i Thailand 2009?

Vi kollade thaiboxning i Pattaya.

16. Vilket var LG´s bästa köp 2009?

Ett köp av en tvättmaskin till sin morsa (grym son)

Ett stort GRATTIS till vinnarna:

Vinnaren av NECROPHOBIC T-shirten är:
Paul Iancu, Hans favorit inlägg ser ni HÄR!

You went to Hungary for the same reason I went to France several days later: in order to see Necrophobic live on stage, during Bonecrusher Fest Tour. Alex didn’t know about your trip, so it was a surprise for him to see you there. As a matter of fact, I also wanted to see Necrophobic in Budapest, but finally I chose Paris, mostly because my wife had the final word. If we knew that you were coming to Budapest, then we would be there instead. And, as long as Budapest was before Paris, we'd have more chances to find the badly desired Necrophobic T-shirts size M! Now my wife has two T-shirts size S, while I am still looking for a T-shirt my size, hehe!

(Helt otroligt att snubben lyckats leta rätt på alla frågor med Google translator,
en stor eloge för det verkligen! Vinnare med hästlängder, synd för alla er andra
som också ville vinna Necrophobic T-shirten, den var helt klart mest populär.)

Vinnare av armbandet är:
Sabina Eliasson, hennes favorit inlägg ser ni HÄR!

Motivering: Jag måste nog säga att det var ett förbannat bra inlägg, men jag kan nog inte direkt peka ut något speciellt eftersom allt du skriver är Awesomeness itself! Men i "Finns det någon mening med att blogga?" så känner man sig så jävla träffad, vilket är bra. Då började man tänka på att man läste och tyckte grejer men aldrig kommenterade. Sen håller jag med dig fullt ut. Jag har också ganska många läsare på min blogg men det är bara ca 1-3 st som kommenterar.

Vinnare av ett pyramidbälte:
Magnus K, Hans favorit inlägg hittar ni HÄR!

Motivering: Jag gillar dina frågespalter till artister starkt och därför blir en av dom min
favorit.  Alan Nemtheanga är min favorit så det får bli det inlägget :)
Fast jag egentligen gillar dina festval-reportage bäst, men Alan är Alan och det är alltid
kul att komma lite inpå livet på sina idoler. Att han gillade Gary Numan liksom :)

Vinnare av ett paket med tre girlies:
Carl Karlsson-Weimann, Hans favorit inlägg hittar ni HÄR!

Motivering: Det här är en av de bästa intervjuer jag någonsin läst.
Malign är fan ett fantastiskt band.

För att vinna har deltagarna svarat rätt på alla frågor samt haft den i mina
ögon bästa motiveringen! Jag vill passa på att tacka så otroligt mycket för
er medverkan och önska lycka till i kommande tävlingar.


NP: Exodus - Let There Be Blood



~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andréas

FAN!!

2010-12-10 @ 15:41:12
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Demonia

Synd där Andréas! Alla ville ju ha Necro t-shirten haha.. Jag får fixa en ny tävling med lite Necrophobic priser!

2010-12-10 @ 16:10:23
Postat av: Andréas

:) Helt klart, tävlingar är kul.

2010-12-10 @ 16:33:54
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Danne

Haha, ja det verkade vara en självklar vinnare. Sköj med tävling.

2010-12-10 @ 17:28:54
Postat av: Tena

Var är mitt pris?

2010-12-10 @ 19:26:01
Postat av: octapolis

#3

What kind of festival is the Hultsfred Festival? There is also a song by Björn Rosenström, called "Hultfredsfestivalen". But I don´t understand anything of the lyrics. We like to listen to it in Germany, because it sounds so funny, in cause we don´t understand the text...

2010-12-10 @ 19:33:25
URL: http://www.channel666.blogspot.com
Postat av: Selassie

Jag tankte vara med denna tavlingen, men det sket sig.. jag hade for mycket dumheter for mig.. samt att jag kan inte Demonia sa bra.



Nu i juletider blir man ju latt lite bitter. KOlla inte pa Kalle Anka pa julafton. Gar det inte. Icke.

Postat av: Grimgoth

Tävlingen var grym hoppas så klart på mer sånt här.

Roliga och bra motiveringar från vinnarna med måste jag säga, vinnaren är värdig med som du sa.



Bra inlägg dom hade valt med, var härligt med lite återblickar där med.



Rock on!

2010-12-10 @ 20:52:00
URL: http://grimgoth.blogg.se/
Postat av: Magnus K

Yes! Skoj med tävling, extra skoj att vinna :)

2010-12-11 @ 11:01:33
Postat av: fredrik

Jag skulle ju vinna. Det jag ju överens om! Fan. Ge mig ett tröstpris. :D

2010-12-14 @ 08:56:08
URL: http://fredrik-d.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0