Demonia har flyttat in!!!!

(c) Metalion 2008-05-03
Då har man alltså flyttat in här och tänkte dela med sig av sitt liv..
känns jävligt skumt måste jag säga hehe..
Jag kommer att skriva om allt som händer i mitt liv, jävligt mycket METAL så klart!!!
allt från resor, spelningar, galna fester med galnaste vänner och bekanta, ja ni kan juh bara tänka er.. jag är ständigt ute på äventyr (ni som känner mig vet!) till vardagslivet här i Stockholm.
Det blir en hel del festande och spelningar kan jag med all säkerthet lova :-)

För er som inte har någon aning om vem jag egentligen är så kan man väl kort beskriva mig som en musikintresserad tjej  som ursprungligen kommer från Umeå, där jag spenderat hela min uppväxt, har min familj och mina bardomsvänner kvar där. Numera bosatt i Stockholm med mina 4 katter och en hel bunt med galna vänner hehe..
Dom kommer ni garanterat att få höra en hel del om här!
Alltid på jakt efter nya upptåg och spontana konstigheter...

Sååååååå..

Nu var det sagt, släpp lös håret och häng med under resans gång :P

//Demonia

NP: Grand Magus - Iron Will

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Verra

Ooooww nu har du fixat färger och layout cooolt!=)

Man blir depp när man ser videos från Slayer GAAAAH varför missa fan !

/V

2008-11-25 @ 12:53:30
Postat av: Anonym

Hej. Det var roligt att se din blogg och vad snygg du är o vilka fina bilder. Duktigt att försöka va ofestad o det gick ju ganska bra.

Ha de bra så hörs vi/Kram Mam

2008-12-02 @ 11:42:23
Postat av: kattmänniska, då vet jag att du e bra ;)

coolt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0