Lätt att vara efterklok...

Hmm.. Hade några alternativa festiligheter att haka med på idag
(om jag hade velat)
Åka med Entombed till Sundsvall där dom skulle spela. (gratis allt)
eller Leif Edling´s release fest... Hmm.. tänkte jag..
Fast jag tror inte jag tänkte så mycket utan åkte hem och tvättade ist.
Sämsta tjejen!!! helt klart :-/ Ångrar mig nu hahaha..
det är alltid lätt att vara efterklok! Men va faan...

Men man kan juh alltid sitta här hemma och roa sig med det här klippet Hehehe..
Steve Hughes

Det är från i sommras när min och Erik´s kompis Steve var här och uppträdde på Kina teatern bla.
Har nog aldrig garvat så mycket som den helgen!! Hahahaha.. Galet :-D
Han spelade med Slaughter Lord  (Australien) förr, om det nu är ngn som kommer ihåg dom?
Kolla upp andra prylar med Steve Hughes också, han är KLOCKREN!!!!

NP: Dissection - Reinkaos

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

Fy fan va klockrent.. Jag garvade högt :D

2008-11-30 @ 20:23:22
Postat av: Peter

De gick till Anchor en sväng efter giget, och Steve lirade till och med lite trummor. Det var stort :)

2009-01-06 @ 19:54:21
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAA..... fan så jævlig bra!!! Fikk meg en god latter nu :D:D..

2009-05-10 @ 18:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0