SLAYER DAX!!!

Efter att frysit halvt ihjäl på vägen till Annexet så var man äntligen på plats..
Kvällens band var: Slayer, Trivium, Amon Amarth, Mastodon och Dr. Living dead.
Träffade upp några polare och gick sedan för att se lite på Amon Amarth inget favorit band direkt, men sjukt bra live band och ett jävla röj!
Kvällen till ära gästade dom av LG (Sångare i Entombed) på en ny låt: Guardians Of Asgard, som han även sjunger på nya plattan. Jag var juh självklart redo med kameran hehehe.. Gick skit bra och idag gick det bättre för honom än i Götet igår fick jag höra :-) Amon Amarth with LG

Dom andra banden missade jag med vilja, har ingen aning om vilka dom är och tror inte att jag vill veta heller :P
Spenderade istället tiden i baren med div polare, Nykter och skötsam som vanligt hehehe..
Jonas. (ex Grave), Jörgen. (Torture Division, Visious art), Mogge, Jenny och Mats (Ligament, Cardeath)

LG och Jag..

Sen var det då dax för huvudbandet SLAYER!!!!
Att det gått 27 år sedan dom började syns verkligen inte.

Från Chemical warfare till South of Heaven och som avslut Raining Blood!!!!
Det kan inte bli bättre än så här.
South of heaven,Slayer

Ljus showen dom hade var gigantisk och såg sjukt bra ut, ja ni ser juh på videon :-) Postmortem,Slayer

Hela Raining Blood spelades från första till sista låt, gissa om man var nöjd!!

Efter spelningen blev det lite fotande i hiss hahaha..

och lite backstage.. LG Petrov, Jag och Johan (Amon Amarth)

Efter giget blev det surr och ngn cola sen frös man ihjäl igen på vägen hem..
och NEJ LG jag tänker inte lägga ut bilden på dig och den där gräsliga bilen vi fotade dig med Gahh..

NP: Tiamat - The Astral Sleep

~Demonia~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0