Lugnt och städat..

Var det verkligen under Påsken, SKÖNT!
Det var längesen jag tog det så lugnt och slappade så mycket så det var
verkligen uppskattat både för kropp och själ!

Häst-rummet jag och Alexander bodde i :-)



Skönaste och mysigaste helgen på länge! Bastu bad, GRYM mat, spel, bästa sällskapet, sköna promenader, galet vårväder, lugn & ro och godsaker i mängder..

Får jag gissa så går det nog lite vildare till på Kings of Black Metal på
lördag hehe..


NP: Tulus - Pure Black Energy

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Jenny:)

tycker att d va liiite orätvist att ni fick sova i rummet med alla fina häst affischer;) glad att någon uppskattade min bilkörning iallafall:) glömm inte att ladda ner rock of love sjukt kul å så har du ngt att plåga alex me haha;)

2009-04-16 @ 00:15:32
Postat av: Bea

Hej. vad ni hade soligt o fint i påsk. Länge sen vi pratats vid. Saknar er! Kram

2009-04-16 @ 09:42:35
Postat av: Demonia

Jenny: Du ska vara glad att du slapp sova på 90 madrass med stor karl hehe.. golvet var min vän ibland hästarna var ju lite tröst iaf hehe..

Din bilkörning var GRYM! jag såg minsann att du var uppe i 160 ibland haha.. klockren körning :P

Ladda ska jag, såg jävligt roligt ut det där hehe..

Ses säkert snart! Kram



Bea: Vi hade en super helg!! Saknar er åxå.. Kram

2009-04-16 @ 11:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0