Mannen som vägrar dö!

Den legendariska Blaze Bayley kommer till Club Iceberg & Hornstull Strand IDAG, 28/4.

Blaze, som tidigare frontat såväl Wolfsbane som självaste Iron Maiden behöver knappast ngn större presentation. Med nya knallhårda "The man who would not die" i bagaget lovar han en stenhård show med låtar från hela hans karriär och självklara Maiden favoriter från hans år där.

Biljetterna finns nu i handeln:
Förköp 100:- + serv avgift
i dörren 150:-

Pet Sounds, Sound Pollution & Record Hunter samt på www.tickster.com

Förband är italienska Enemynside som jag inte har någon aning om vad det är..

SUPPORTA OCH GÅ PÅ SPELNINGAR NÄR DET ÄNTLIGEN HÄNDER NÅGOT,
Det kostar ynka 100:- så det finns ingen ursäkt för att missa Blaze Bayley!
Ser fram emot detta som faan, nya plattan är GRYM och det är första gången jag ser Blaze så det blir en upplevelse för sig.


NP: Blaze Bayley - Silicon Messiah


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

E det första gången? :) Va roligt att va med första gången du ser den TOTALA hjälte!! Blaze och hela hans ensemble e kungliga live (som du säkert hajjar) hehe ;)

Kul med lite Blaze helt sonika mitt i veckan..



SS

2009-04-28 @ 14:25:30
Postat av: Andréas

Fan, det där hade jag allt velat gå på. Synd att han inte dyker upp i Göteborg, nya plattan har ju ett gäng riktigt bra låtar

2009-04-28 @ 19:03:03
URL: http://www.sarcophagic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0