Premiär för Flight666

Äntligen var det dax för premiären av Iron Maiden filmen "Flight666"
Vi var ett helt gäng som ville fylla på kaggen och ta några kalla innan tiden var inne för den ultimata filmen på bio.

Stabel, Sterner, Linda, Veronica, Jens, Susanne, Helen, Tobbe, jag och Alex

Jojje, Stabel och Sterner

Tobbe och David.

Linda, Veronica och Helen.

Jag och Alex.

Tobbe och Stabel.


Bästa filmen EVER!!!! En speciell upplevelse att se en sådan film på bio också, det går fortarande på biografer runt om i landet så min uppmaning är verkligen att: Se den på bio, GENAST!

Endel var suga på "efter bio öl" och surra om filmen, såklart var man det själv också men jobb dagen efter och duktig som man är så åkte man hem och kände lugnet :P

NP: Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andréas

Den var helt klart sevärd, men jag hade velat ha längre live klipp. Slutet med Hallowed be thy name var ju klockrent och gav rysningar.

2009-04-28 @ 07:51:37
URL: http://www.sarcophagic.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0