666

Nu är jag hemkommen från "kings of Black Metal" Festivalen i Tyskland.
Det var en GALET bra festival med Grymt mycket bra musiik och ett jävla hårt partajande hehe..
Blogg om detta kommer men det lär ta ett tag, jag har otroligt mycket material därifrån.
(Plus att min kameras batterier tog slut så jag har lånat andras utrustning så bilder och filmer väntas på)
Det  blir jävligt kul att få visa :P

Taake (Foton och filmer kommer)

"Behind the scene" (kommer)

Necrophobic (Bilder och filmer)
Samt Mayhem (Bilder och filmer), (lite) Dark Funeral och Watain (Bilder och filmer, såklart)

Bloggandet ska hinnas med även fast man jobbar och har inplanerade saker efter jobbet hehe..
Det tar ju sin tid men jag kör på så gott jag kan.. Håll utkik!

Idag är det DERBY, HAMMARBY mot Djurgården!!! Hoppas att man får gå runt med ett smile på läpparna efter matchen, FORZA BAJEN!!!

Imorgon är det premiär för Flight 666 och vi är ett helt gäng som ska äta innan och sen gå på bion!
Det ser jag framemot!

Fullt upp minsann..

NP: Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andreas

Kanon, ser fram emot alla bilder och filmer. Tur att någon tar tag i läget och dokumenterar när man ej åker själv!

2009-04-20 @ 21:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0