Fredags myyys!

Idag har jag och Alex haft en riktigt skön dag :-)
Vi träffades på söder för att äta lite lunch i det fina vädret..
Sen tog vi en rejäl runda runt "sofo" och söders många skumma och
små trevliga butiker, promenaden blev lång och härlig och tillslut
hamnade vi i Gamla Stan..

En glass på kajen smakade jävligt gott efter shopping och lång promenad!

Bästa och sjukt goda Lejonet & Björnen glass Mmm..

Sen blev det en spontan bio på medis..

Den var rättså bra till en början och Travolta är klockren som vanligt,
men sen haha.. jag ska väl inte avslöja för mycket.. Ni som vill se den
kan spara era 90:- och ladda ner den istället :P
Det är min åsikt, typiskt amerikanare :P

Efter det har vi bara myyyyyst här hemma i vår lugna lilla vrå..

Är dock jävligt avundsjuk på alla som åkt på Jalo Metalli Gahh..
Vilken grym lineup!!


http://www.jalometalli.net/

NP: Taake - Over Bjoergvin Graater Himmerik


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Danne

Tjejen och jag såg 123.. härmodagen, och kan bara hålla med. Snacka om att lägga allt krut i manuset ibörjan och sedan bara klippa ihop något skit mot slutet.

2009-08-15 @ 10:45:14
URL: http://www.metalcentralrecords.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0