Inflyttningsfest hos oss..

I lördags hade jag och Alexander inflyttningfest hemma för att fira att
han flyttat in :-)
Bättre sent än aldrig!
Det var mer än 2 månad sedan han flyttade in men vi har verkligen haft fullt upp hela tiden, inte hunnit med i svängarna riktigt.
Knappt att vi fått ordning hemma ännu.. Så här såg det ut iallafall..

Dom som ville fick komma och grilla lite lik.. här: Denice, Stabel (Atlantic Tide),
Erik (Watain) Churchburner (Damnation) Nöjd nu Björn? Haha.. 
Marie, Alex (Necrophobic/Trident)

Grillmästarna :P

Tobbe (Necrophobic/Trident) och Marie

Erik och Alex

Marie och Jag..

Mätta och nöjda var man efter allt grillande och tur hade vi med vädret
också så störstadelen av kvällen spenderades på våran uteplats!

Tobbe och Alex

Mintuu Black till inflyttningspresent och massa White Russian gör
en man trött hehe..

Veronica och Denice röjer till Stockholms döds aka Obscurity!

Åka motorcykel mitt i natten kan bli jävligt kul :-))

Erik och Micke drog ut på en tur!

Björn, Denice och Ludde

Tobbe, någon Spanskbrud? och Marie

Jag och Ludde

Micke och Perra var med till "The End"

Det var en riktigt lyckad inflyttningsfest, Tack för inflyttningspresenterna
och det trevligt sällskapet!
Vi hade en GRYMT trevlig kväll :-)

NP: Obscurity - Wrapped in Plastic


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo var med till "the end" men det var knappt haha =)

2009-08-12 @ 22:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0