Nifelheim

Jag har åkt till Norge för att återigen bevittna Norges bästa festival:
Hole in the Sky!

Igår spelade Nifelheim här i Bergen och det var en riktigt
brutal och galen tillställning!


Detta klipp från Wacken 2008 är riktigt sataniskt bra!!!

Jag kommer lägga ut massor från Hole in the Sky när jag är åter i
Svedala pigg och kry, det kan dock ta ett tag hehe.. Håll ut!

Mycket bra att se iår, vi får se vad som hinns med :P
Några måsten är iallafall: Nifelheim, Necrophobic, Aura Noir, Taake,
Enslaved (Med LG) Gorgoroth.. Jaaa och mycket mer finns det..

NP: Treblinka - Crawling in Vomits


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andréas

En jäkla fet lineup på Hole in the Sky i år, måste ha varit kanon. Hoppas se massor av bilder och kanske något videoklipp.

2009-08-31 @ 19:03:05
URL: http://sarcophagic.blogspot.com/
Postat av: David

Hej du. Du verkar vara en skön tjej....kvinna, men jag måste bara varna dig lite. JAg ser att det är väldigt mycket ockulta saker i din omgivning och det är ingenting att "leka" med. Det kan bli sjuka konsekvenser av "mörkretsmakter". Nu tycker du säkert att jag är as töntig eller någon äcklig kyrkotönt. Och jag kanske är det till och med i dina ögon.



Men eftersom att jag nu är det så vet jag vad satanism innebär på lite lätt nivå. Och det jag vet är att det bara är destruktivt. Om du tycker att det bara är en cool grej så uppmanar jag dig att sluta på en gång, om du är insatt i det så vet du själv vad som håller dig fången och varför du rädd.



Tror du på Satan så vet du också att Gud finns.



2009-09-12 @ 11:28:21
URL: http://fransodomtillbollnas.bloggproffs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0