Ny plånbok infärskaffad..

Jag hade en liknande tidigare men den här nya jag hittade var jävligt
mycket coolare och snyggare :P

Den gamla bakom och den nya framför ;-) Jag är helt nöjd!!

Plånbok heter det ja hehe..
Jag kommer ihåg när jag för många år sedan bodde i Umeå och var i Stockholm på någon spelning, vi var inne på "House of Kicks" som det hette på den tiden och jag hade glömt plånboken där inne.. Jag gick tillbaka och sa:
"Jag har glömt min börs (uttalas bössch) här, har ni sett den?"
Det ända jag såg var bara ett ansikte som som såg ut som ett stort frågetecken
???
jag: "Min börs, jag glömde den här har du sett den?"
Hmmm.. killen funderde länge och tillslut tog han upp något bakom disken och sa "Det ända jag hittat är en plånbok?"
Hahaha.. Ooooh my...
Efter att ha bott i Storstan ca 12 år så har jag ändrat till plånbok!
Folk här nere fattar ju inte annars hehe..

NP: Naglfar - Vittra


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Denice

Hello!!



Kul att se dig idag, även om det var en snabbis:)



"Bössch", haha, ni norrläningar;-D

Jag har också införskaffat en likadan "bössch" i förra veckan och den är såå fin!



Krya på dig btw!



Kramar!!!

2009-08-17 @ 16:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0