Tito Ortiz..

UFC 101 är redan avslutat och klart med mindre glada miner (Iaf. från min sida) men många bra fighter. Nyheten att Fedor Emelianenko INTE kommer till UFC var knäckande, jag hade verkligen velat se honom krossa Brock Lessnar hehe.. Nåja.. jag kan sitta här och svamla om MMA hur länge som helst, det är ju trots allt ett av mina absoluta intressen.. Iallafall så hittade precis några You tube videos som var rättså underhållande, dom som följer detta vet väl att
Tito Ortiz är tillbaka i UFC?





Tito är tillbaka och jag hoppas att Chuck Liddell inte kastat in handuken ännu och kommer tillbaka starkar än någonsin och spöar skiten ur Tito ännu en gång haha.. Det skulle jag kalla underhållning :P

Så glad man kan blir av en bild haha :-)

NP: Arcturus - Sideshow Symphonies


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hell Tito!

2009-08-14 @ 16:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0