Mattias "Harry" Åhrman - Die Hard

Mattias Åhrman



*Vilka tre skivor släppta 2009 föll dig mest i smaken?
Kiss - Sonic Boom
Destruction - Curse of the Antichrist Live in Agony
Unanimated - In the Light of Darkness

* Vilket är ditt bästa köp 2009?
Jag lyckas lägga vantarna på en Chevy Van av års modell -89 för endast
12000spänn i grymt bra skick!

*Vilket är ditt sämsta samt bästa minne från 2009?

Sämsta minnet vet fan om jag har, de har vart ett grymt år fan. Die Hard
spelade in och släppte debut album och min dotter har fyllt ett år, så va
fan jag hyllar 2009 som ett jävligt bra år. Sen måste jag säga att de var
en riktigt kul syn att se folks miner när vi hyrde in en strippa att gästa
Die Hard på självaste Kafé 44 haha SEX DRINKS AND METAL!!!

* Hur sysselsätter du dig en vanlig dag utanför spelandet?

Spendera så mycket tid jag kan med min tjej och min underbara dotter Svea.
Mitt måleri företag tar en hel del tid med.

* Absoluta favoritbandet?
KISS / VENOM kan fan inte sära dom.

* Bästa/roligaste turnéminne?

Total fyllan och gig i Oberhausen på Blitzkrieg over Germany tour, fy fan
vilken rolig kväll detaljerna låter vi bli att dela med oss av
hahahahaaaaaaaaa! Sen var de ganska skoj att dagen efter bli efterlysta av
polisen i hela Tyskland för att ha smitit från en bensin nota hahaha som
sluta med att vi fick 300€ i böter, och kunde fortsätta till Hamburg,
skall dock tilläggas att jag betalade för ölen men i fyllan och villan
glömde jag av bensinen…. Där rök gaget haha

* Bästa konsert du sett under 2009?
Destruction på minnes kvällen för Chris Witchhunter ”Sodom” RIP i
Oberhausen 11 april

* När flög du senast, och var?
Fan de har vart dåligt med flyg resor under 2009, men vi flög ner till
Tyskland för att festa i Chris Witchhunter äre och se band som SODOM,
DESTRUCTION, TANKARD, ARTILLERY, DARKNESS ASSASSION med mera, en grymt
trevlig kväll och tripp.

* Vad är planen för dig och ditt/dina band för 2010?
Själv ska jag gå och gifta mig nästa år och för Die Hard blir de turnera i
Europa och dra över en sväng till Usa och headlina Michigan Deathfest. Vi
skall även in i studio och spela in och släppa en 7”EP som kommer att vara
ute i November, detta är första av några 7"EP som kommer innan nästa album
släpp 2011. Så va fan de kommer att hända mycke skit i Die Hard lägret
under 2010!!!

Länkar till ditt/dina band tack!
www.diehard.se
www.myspace.com/diehardthrash

Tack som fan för att få lägga detta gäst inlägg i din Blogg!!!
Vi syns i dimman!!! Hail the legions!!!

THRASH TIL DEATH

/Harry


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0