Hembränt och lingondricka!

SHIT!!! Faan vilken jävla dag! Första dagen av House of Metal är slut. Ikväll har varit bättre än någonsin, jag har tagit otroligt mycket bra bilder och filmer, jävligt exklusiva grejer så jag är riktigt JÄVLA nöjd :-)

Jävligt kul att återse många av mina gamla goda vänner igen..

Nifelheim på scenen var  HELT KLART INGEN lugn tillställning!

Sitter på hotellet nu och efterfestar med Nifelheim, just nu funderar jag på om det är en dag imorgon men ähh.. va faan det är inte ofta man är i Norrland och bor på hotell i sin egen "hemby" hahaha.. lite måste man få lyxa till det ibland.

Jag kommer att skriva om hela House of Metal helgen och våran norrlandsvistelse, när jag är åter i storstan!
HÅLL UT!!!!!

NP: Nifelheim - Devils Force

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: MonsterMy

Hej jag undrar om du tänker lägga upp bilderna någonstans?:) För skulle vara kul att se, var där igår så roligt om man ser något av bandet man sett eller känner igen folk eller något:)

/MonsterMy Katt Svensk:)

2009-02-28 @ 14:36:04
URL: http://cryingcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0