Nagel fixXx...

Både jag och min syster Anki är utbildade nagelteknologer, jag har dock lagt det lite på hyllan och orkar knappt fixa mina egna, laaat som man är så tvingar man syrran när hon ändå är på besök hehe..

Stilfullt och enkelt med fransk manikyr blev det denna gång. Hon är klart GRYMMAST när det kommer till naglar men tyvärr bor hon i Umeå, bor man i närheten och vill ha snyggaste naglarna i stan så rekomenderar jag er att boka in ett besök! Det säger jag inte bara för att det är min syster, prova en gång så lär ni förstå :P
Bokar tid gör man på 090-142266 svarar hon inte så lämna nr så ringer hon upp :-)

NP: Throne of Ahaz - Nifelheim

Jag har börjat svara på kommentarerna nu också så undrar man ngt går det bra att skriva och fråga :-)

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Mikey

supersnygga!

2009-02-21 @ 14:16:09
Postat av: vicki

man ser att det är dina egna naglar.

SKIT SNYGGA!

2010-08-24 @ 17:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0