Shopping och fika med brudarna

Igår efter jobbet träffade jag upp mina vänner Lindha och Veronica för en liten shopping tur, jag var mest på jakt efter ett par (hör och häpna) blåa jenas haha.. Köpte 2 par men jag blev inte helt nöjd så jakten fortsätter :P
Köpte en as snygg Klänning/topp/kjol hmm.. på Gina, har inte haft tid att fota men den kanske används i helgen så då blir det säkert något kort taget :-)
Bokrean gick vi en sväng på, dock jävligt mycket folk..

Svensk maffia införskaffades, blir fler böcker när folk lugnat sig lite!
Hungern satte in och pengarna tog slut så vi åkte till söder och satte oss
på ett mysigt fik..

Söta Lindha med sin Cafe latte..

Snygga Veronica med nya frippan..

Vem får i sig mest godsaker... Mmmm...
Riktigt trevlig kväll det är ju alltid kul med lite snack, fika och shopping :-)
Har mest kill-polare (enklare så, haha..) så det kan vara kul att ha lite "girls talk" ibland :P

NP: Sodom - Obsessed By Cruelty

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej så kul ni kan ha på stan. Länge se en annan varit o strosat på stan o haft tid för en fika, men det blir väl. Försökte ringa dig, men inget svar. jag har lagt in lite till på min blogg så du kan ju se hur det blev med döskallevantarna o text.

Ha det så bra så syns vi i morgon. Gonatt!

2009-02-25 @ 21:47:13
URL: http://handigafrun.blogg.se/
Postat av: Anonym

Blå jeans?

vad ere som händer!

2009-02-25 @ 23:02:10
Postat av: Anonym

Hahaha härliga bilder gott var det....mmm mmm mmmm det får vi göra om snart igen !!! pusss göllooo

2009-02-26 @ 18:40:00
Postat av: Demonia

Bea: Kul och trevligt var det minsann på stan :P Du får prova ngn gång hehe



Jaaa, vad faan händer? jag och blå jeans? går det ihop? haha..



Lindha: Det får vi verkligen göra! Pöss

2009-03-09 @ 18:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0