Söndagsmys, film och snask i mängder :-)

Söndagen spenderades mestadels i soffan så som den bör!!!
Mycket närhet, god mat och avverkning av några filmer var planen :P

Mina två karlar gillar varandra..
Två filmer blev det och den första vi såg var en komedi vid namn:
Tropic Thunder
, garvattacker fick man helt klart vid ett antal tillfällen, jävligt rolig och lätt värd att se, Hyr, ladda eller köp!!!! ett hett tips om man vill lätta upp
humöret lite :P

Sen blev det en gammal klassiker, svensk film vid namn: Besökarna!!! (1988)
Den håller fortfarande ställningarna som Sveriges bästa skräckfilm genom tiderna, grymt skön skräckkänsla och den skrämmande musiken är inte att
leka med!


Måste ju avslöja vad jag tycker är mest skrämmande...
i mina ögon iallafall. De två bilderna ovanför :P Kommer ni ihåg?
Besökarna har jag sett ett antal gånger genom åren och har ni inte sett den så är det FAAN på tiden att ni gör det, det är nämligen ett MÅSTE att ha sett Sveriges bästa skräckis.

Kladdkaka är ju en favorit och jag gillar att baka så jag slängde ihop en härligt kladdig en :-)

Lösgodis sitter ju aldrig helt fel heller :P Mmm..

Sen klev jag upp tidigt idag (Måndag) och brände bort det mesta på gymmet, duktig har man blivit minsann..

NP: MGLA - Presence

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

Bästa söndagen.. ;)

2009-02-17 @ 11:12:02
Postat av: Anne

Så duktig hon är! Fine kakor, jag blir ju hungrig bara jag kollar på kakor, godis, choklad...Det får man gerne äta som faen, når man går i gym eller nåt annat :-) Ps. jag har borjat simma 1 gang i veckan: 1 km. Faen, det er långt, men det är bra motion och roligt att kolla på människor med mycket alternative simmastile :-)

Hvem är sötest i landet her? Rävisen eller Alex? Skit kult bild!

Kram

2009-02-17 @ 17:47:04
Postat av: Demonia

En av dom bästa :-) och många fler ska det bli!



Jaaaaaaa Mmmm.. Vad gott :P

Faan vad bra att du börjat simma Anne, duktigt..

BÅDA är sötast i landet helt klart :-)) mina killar är så fina och mysiga!! Kram till dig med.

2009-02-19 @ 16:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0