Lördags firande av Tyranten i efterskott!

I Lördags agerade jag ännu en gång lekledare och styrde ihop en försenad födelsedagsmiddag på Olssons till Erik som hade fyllt 33år.
Det blev ett gäng som mötte upp och käkade..

Erik ock Rostén
Jävligt god mat på Olssons med mycket vitlök såklart hehe.. och alltid givna BLOOD SHOTS :-)


Erik blev mycket nöjd över Iron Maiden, Eddie - Action figuren "Live after Death" som han fick av mig och Alex. För dom som inte vet det så samlar han på Iron Maiden (Men det vet väl alla vid det här laget?)


Fint folk kommer alltid sent så precis när vi skulle dra vidare så dök Leif
med present upp..

Erik fick Leif´s Solo platta på Lp och en snygg Candlemass mössa som han bar med stolthet hehe..

Vidare till Rocks blev kvällens sista anhalt, löningshelg och allt och JÄVLAR vad fullt det var, alldeles för mycket folk!


Faan att man inte lär sig att inte gå ut överhuvudtaget när folk fått lön, Stå och trängas och knuffas runt är inget för mig, det blev dock en riktigt rolig kväll med många kända ansikten!

NP: Naglfar - Harvest

~Demonia~

Btw.  Bästa vännen - Geten var tyvärr slut :-/ uhuu..

Kommentarer
Postat av: Marcus

Förbannelse också, aldrig får jag vara riktigt nöjd, haha! Tack för att du kollade iaf, det uppskattas!

2009-01-30 @ 18:00:20
Postat av: beatrice

Hej. oj vad ni är fina tillsammans! Så länge sen man såg Rosten, han måste ju gått ner i vikt jättemycket. Nu till det roliga. Gösta har varit o hämtat mitt älgskinn o de har behandlat det till matta, men fatta så stort, det är 2,3 långt o 1,8 brett plus benen. Riktigt mörkt o snyggt. längtar till nästa älgjakt. HaHa

Kram/Mamma

2009-01-31 @ 09:12:29
Postat av: Demonia

Marcus: Typiskt va? men jag håller utkik.. ses snart.. då blir det getpungsshots Mmmm.. :P



Mamma: Tack :-)) Snart får du träffa honom också!

Rosten har nog gått ner på vissa ställen och upp på andra hehe..

JÄVLAR vilken Älg du skjutit hahaha.. Skjut en åt mig nästa år!! Kram

2009-02-09 @ 18:20:28
Postat av: Anne

Hejsan snella,

Rävisen, den kuleste bloggar ever. Vad snygg han är!

Kram

2009-02-15 @ 15:30:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0