Tillbaka blickar.. Januari 2008

2008 är alltså slut och 2009 är här, eftersom jag startade min blogg
November 2008 så tänkte jag varje månad titta tillbaka lite på sama månad
fast förra året.. Det har ju hänt en hel del grejer så lite återblickar och skaka fram dimmiga gamla minnen kan bli intressant.
Många som läser bloggen tycker att det är bra med mycket bilder och mindre text, har ni tips och råd så jag tar mer än gärna emot det :) Kom gärna med förslag om det är något specielt ni tycker att jag borde skriva om också.

Nyår 07-08 (Ända kortet jag hittade Haha.. Jag och Stabel :-)


Shopping resa till London med Anki, min syrra.

Erik (Tyrant) Fyllde 32år, middag på Olssons, Mr Death spelning..

Treblinka med Hellbutcher och Tyrant på Kafe 44:a och White Russian efterfest anno: 080126

Treblinka - Filmat i fyllan utan att jag visste att kameran var på Hahahaha..

Hittade filmen nu när jag gick igenom alla kort och höll på att smälla av HAHAHA..
Stod framme och tok röjde hela giget som man märker på filmen.. galet vilka blåmärken man hade på kroppen dagen efter haha..
BÄSTA
spelningen och SJUK NOSTALGI!!!!!!


Fortsättning följer...


NP: Mercyful Fate - Dont Break The Oath

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Johanna

Juli - din sjukt söta syster dotter föddes :D haha

2009-01-23 @ 22:23:06
URL: http://johannaevina.blogg.se/
Postat av: Stefan Lagergren

Yes! Grymt att se lite bilder från Treblinka-spelningen. Fast den från replokalen var det väl knappast du som plåtade? :D



Ha det bra!

2009-01-27 @ 13:35:13
Postat av: M

Sitter och kollar igenom din blogg och ser att du varit i london och shoppat, det är precis vad jag ska göra i vår! Tänkte kolla om du har några bra tips på butiker och sånt som är värt att besöka?

2010-11-23 @ 12:28:37
URL: http://hardlucklady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0