Sjuk...

Fy faan.. Vad är det för jävla virus som går nu? Många man känner ligger utslagna, Man blir helt knäckt! Jag har inte jobbat sedan 22:a December och imorgon hade jag tänkt göra ett försök, hoppas bara på att bli friskare nu:-) Ikväll ska jag boka resa till Norge där det är FET fest/kalas med massa gamla polare som man inte träffar så ofta så jag måste verkligen försöka ta mig dit, kul som faan nu när alla är samlade åxå:-) Vill helst åka på lördagen så att jag kan kolla in Order of Isaz på Mosebacke på fredag! Man får se helt enkelt..
Nu ska jag ta tag i städningen i garderoben där för övrigt världens coolaste gig posters hänger hehe..


TREBLINKA är juh ett band jag vuxit upp med och är helt klart med på favorit listan fortfarande :-)
Tänk att vissa lyckliga fick se dom på Vita Huset och i Bredäng av alla ställen, med NIHILIST och DISMEMBER Gaaaaaaaaahh... 15-20kr kostade det haha.. Skrattretande med tanke på vad det kostar att gå på spelningar idag!!!
Treblinka blev senare TIAMAT och första gången jag såg dom var i Umeå 1993 "Mangel 93" hette det haha.. Då spelade även Unleashed och Merciless, den galma postern ligger också här hemma så man kanske borde rota fram och fota hehe.. Det är kul med gamla minnen :-) TIAMAT spelar på klubben åttonde Februari så missa inte det!!!

DEATH TO MOSHERS - ONLY BLACK METAL IS REAL!!!

NP: Tiamat - Astral Sleep

~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Veronica

Ja,VAD kostar dt å gå på spelningar..???VA?VA?VA?

"jag har alltid gästlista" TANT ;-PP

2009-01-06 @ 23:04:46
Postat av: Bea

Tja! Jaa, nog borde man söka igen cd:na av Tiamat det var ju råålängesen jag lyssnade på dem. Vilken musik och snacka om sångröst sen...........

2009-01-07 @ 08:49:23
Postat av: Kalle

Jag har både Nihilist och dismemberspelningen på VHS men inget treblinka. :( taskigt. :(

2010-12-10 @ 10:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0