Det vankas FIGHT kväll hemma hos mig!

Idag är det äntligen dax för UFC 100, en gala som jag har väntat på länge och säkert många fler än mig är spända på att se. Ett otroligt bra fight card är det så
HELT SINNESSJUKT SPÄNNANDE KOMMER DET ATT BLI!

Bara dessa tre stora fighter är ju riktigt brutala!!! Gahhh..

Några polare kommer över så god mat och massa snask väntas, pulsen
kommer vara på högvarv och spänningen olidlig hehe..
Ni som följer detta vet vad jag pratar om :P

Hoppas på vinst för LESNAR, GSP och BISPING :-))

NP: Necrophobic  - The Nocturnal Silence


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Alex

Och BRUTALT kommer det bli!! :-)

2009-07-12 @ 17:02:39
Postat av: Dude

Vilken kanal kan man kolla på??

2009-07-13 @ 18:41:29
Postat av: Anonym

Tv4 Sport visas det på, kolla in!

2009-07-13 @ 21:36:30
Postat av: Thomas

Med all respekt, varför Brock? =P Han använder ju inga som helst skills utan bara lägger sig på folk och kör hammerfists. Visst tog han det lugnare nu men det är ändå han vulgära storlek som ger honom fördel. Första Mir vs. Lesnar slutade som båda förtjänade tyckte jag. Sen spelar sättet han uppförde sig på efter matchen in också. Han verkar inte som en sympatisk person när han beter sig så och det gör det svårare för mig att vilja se honom vinna.

Ta det inte som något påhopp eller liknande, alla tycker ju såklart olika. Jag tycker bara det är intressant..

2009-07-14 @ 23:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0