Elizabeth Bathory!

En sanslöst sjukligt bra cover av VÄRLDENS BÄSTA GRUPP!

Orginalet av TORMENTOR är dock inte att leka med! Attila´s (Mayhem) sång är galen och hela plattan (Anno Domini) som denna låt återfinns på är så jävla bra, den drar fram många minnen från förr..

Gåshuden infinner sig konstant!

Jag är så SATANS nöjd att jag var på plats när Attila gäst sjöng på
"Elizabeth Bathory" med Dissection
på Inferno festivalen i Norge 2005!
Den chansen kommer tyvärr aldrig tillbaka igen! Det var otroligt GRYMT,
så som varje gång jag bevittnat Dissection live,
En helt speciell känsla!

NP: Dissection - Reinkaos


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Andréas

INGET slår Dissection, tyvärr såg jag dem aldrig live. Jag hoppas det kommer bli något av allt det material som måste ha filmats under Midsummer Massacre, vet du om något är på gång?

2009-07-13 @ 23:52:27
URL: http://www.sarcophagic.com
Postat av: Sara

Jag såg dom nere i Wacken 2005. SÅ grymt bra.

Som sagt, synd att man aldrig får se dom igen..

2009-07-14 @ 09:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0