Ett halvår går fort..

Jag och Alexander har redan varit ett par i 6 månader!!!
Vi blev ihop på nyårsafton på självaste tolvslaget :-)
Hur det gick till förtäljer inte historien här :P

Idag fick jag en present, det jag länge gått och suktat efter nämligen en
Thomas Sabo dödskalle
som jag kollat in måååånga gånger..

Passade perfekt med mina andra smycken.

Jävlar vad GLAD jag blev och är, han kunde verkligen inte hittat på
något bättre att köpa!

Tre röda rosor betyder ju bara en sak ;-)

Till er snubbar där ute säger jag bara läs och lär hehehe..
Jag är otroligt lycklig och upp över öronen kär i min Alexander.
Jag älskar dig!

NP: Dead Can Dance - The Serpent´s Egg


~Demonia~

Kommentarer
Postat av: Denice

Ååh, GRATTIS till er båda;-)



Nu vet jag en tjej som är RIKTIGT RIKTIGT GLAD:))

Så jäkla snyggt, passade skitbra ihop!



Ta hand om er!



Massa Kramar

2009-07-02 @ 08:40:45
Postat av: MetalMario

Grattis!

Kram Mario

2009-07-02 @ 11:00:19
URL: http://www.myspace.com/metalmario68
Postat av: Rasmus

på din fråga om bra filmtips,varför inte kolla in Rasmus och Luffaren, den e` grymm alltsååå, med vänl.hälsn.fr. Bullerbyn

2009-07-15 @ 16:22:16
URL: http:// ingen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0